Gå til innhold

noen som har opplevd at alle symptomene plutselig bare forsvinner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har IKM ikke før på torsdag ca. men har helt siden EL hatt MYE symptomer som jeg ikke før har hatt,

-hatt fryktelig med luft i magen(helt uvirkelig mye, fikk ikke igjen buksa en dag tilogmed)

-murringer og stikkinger i magen!

-trøtt! har sovna på sofaen etter jobb hver dag.

-fryser (invendig på en måte) og svetter som bare det om hverandre.

-har tillogmed hatt litt halsbrann(har aldri hatt dette før i mitt liv.

-ømme pupper(klarte ikke å ligge på magen) og mørkere ringer.

-tissatrengt hele tiden

-sulten! har stått opp om natta for å spise

men fra i går av har jeg ikke kjent noe, kanskje bare svak svak mensmurring og litt øm i puppene. Har egentlig nøte alle symptomene til fulle (selvom enkelte har vert veldig vonde) og tenkt at no er det endelig min tur også men no er jeg nesten deppa fordi jeg ikke kjenner noe mer(drit sur på sambo på at vi ikke får det til;) vet at det er tåplig men hvorfor vere fornuftig å positiv hele tiden;)hehe...... MEN kan det vere en mulighet likevel????????????? NOEN SOM HAR OPPLEVD DET SAMME Å FÅTT POSITIV TEST? HÅPE HÅPE:)!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har det på samme måte. I dag var det ikke ømt i puppene lenger. Men jeg har gått opp i vekt. Uten at jeg har spist så veldig mye mer. Har dog vært veldig sulten og har måtte spise lunsj en halv time før vanlig osv. Utrolig trøtt på ettermiddagene og likevel lagt meg tidlig på kvelden. Tok en test for jeg klarte ikke å vente til tross for at det er en uke til jeg venter mens. Den var negativ. Så enten er det for tidlig eller så er jeg ikke gravid sukk.

Vi må vel bare smøre oss med tålmodighet, sukk.

Skrevet

kan godt være du er gravid, men var nok litt tidlig å teste. Jeg hadde utrolig oppblåst mage og så fikk jeg litt halsbrann. Har så og si ikke hatt det siden sist jeg var gravid. Nå er jeg i uke 6 og halsbrann og oppblåsthet har jeg ikke merket siden mandag. Eneste jeg merker til nå er såre brystvorter. Graviditeten nå virker ganske så lik den første. Ikke kvalm, men kjenner jeg godt etter kan jeg vel av og til være en smule uggen. Men sulten, ja d er jeg vel mer enn vanlig. DU har vel muligens godt opp i vekt pga oppblåst mage.

SKal krysse fingrene for at du er gravid.

Skrevet

Jeg har det også på samme måte. Hadde så ømme pupper at jeg ikke klarte å ligge på magen eller gi samboeren min en klem, mens nå så er det bare tunge og harde.

men har noe ubehag i underlivet... vet ikke om det er murring men noe er det iallefall, samt ikke kvalm men uggen og klump i halsen lissom...

6dager til IKM... håper så ille.

Skrevet

hvordan går det med dere? kommet mer symptomer? noen som har testa?

no har mine symptomer kommet tilbake...:)!!! eller er hvertfall kjempe kvalm!! håper bare ikke det er inbilt, men tror ikke akkurat det... håper håper hvertfall!!!!!!!!!

er det mange som inbiller seg symptomer før hver IKM egentli?

Skrevet

Hei hei. Mine ble også borte litt, men nå er de tilbake ja. Hehe. Føler meg litt kvalm i dag...Er bare sååå redd skybert tuller med meg :P

Man kan jo inbile seg mye rart, men har den siste uken hatt blødende tannkjøtt og hadde sååå leggkramper her om dagen. og det er en del år siden sist... Kan det være noe??

Tør ikke teste enda... har IKM om 5 dager, men er så redd for neg svar for da vil jeg bli så skuffa, så prøver å holde meg frem til IKM.

Når har du IKM da?

Skrevet

ikm på torsdag her,så vi ligger ganske likt ann da;) jeg har blødd pitte litt i dag... hele kroppen er helt bananas, å nekter å tro at det kan vere en mulighet;) skal du teste snart? jeg vet ikke om jeg tørr, er så redd for at det er bare en skybert her også... men hva i alle dager er galt med meg viss det ikke er en liten blind pasasjer her.. hehe....;)

Skrevet

festeblødning seint kanskje?? Ikke kommet noe blod her i gården... Men får vente og se vel :P Vet ikke om jeg skal teste noe før IKM jeg heller. Er så redd for neg at jeg prøver lissom å la være. og om den er neg bare fordi jeg tester for tidlig så blir jeg lissom unødvendig lei meg. Hehe. Ja, hva annet kan det være. Kroppen har aldri vært sånn som dette :-P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...