Misti Skrevet 30. august 2008 #1 Skrevet 30. august 2008 Bakte en gang muffins som vær brownies lignende men har mista oppskriften... noen som har?
Torpekjærringa Skrevet 30. august 2008 #2 Skrevet 30. august 2008 http://www.dagensmuffin.se/show.pl?id=868
Misti Skrevet 30. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 30. august 2008 Den var ikke dum. takk. noen flere?
sprudle79 Skrevet 30. august 2008 #4 Skrevet 30. august 2008 Har ikke selve oppskrifta her, men bakte noen som ble utrolig, overraskende gode her om dagen! Rev skallet fra en appelsin og hadde appelsinsafta i røra. Tror det er de beste muffinsene jeg har laget noen gang- slår til og med muffins med smil-sjokolade i:)
Gjest Skrevet 30. august 2008 #5 Skrevet 30. august 2008 Brownies muffins Lag eggedosis av: 3 egg 3 dl sukk Smelt: 100 gr smør Bland: 2 dl hvetemel 3-4 ss kakao 1 ts vaniljesukker Bland sammen alt tilslutt. Fordeles i 14-16 stk muffinsformer. Stekes på 200 grader i 13 minutter (+/- et minutt... ikke noe særlig mer "slinger enn det...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå