Nanamor Skrevet 30. august 2008 #1 Skrevet 30. august 2008 Nå er jeg lei, tanta kom denne mnd også og jeg går inn i 6pp. Nå skal alt prøves. Noen som husker hva Grysom brukte? Alle tips mottas med takk!
monca*84*j12 Skrevet 30. august 2008 #2 Skrevet 30. august 2008 hei hei.... her er oppskriften: 2wild jam 2e-vit 2 sink (1 til deg og en til han... (bra for svømmerne)) 1multivit 1 folsyre lykke til....
Nanamor Skrevet 30. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 30. august 2008 Tusen takk for svar ) Da er det apoteket neste
monca*84*j12 Skrevet 30. august 2008 #4 Skrevet 30. august 2008 jeg mener at det var 1...bak på boksen står det også annbefalt daglig dose 1 tablett.. Man må vel gå på helse kost for og få alt...de har ikke alt som fks Wild Jam på apoteket...
floga har endelig fått spire Skrevet 30. august 2008 #5 Skrevet 30. august 2008 Kopierte dette hvis noen ikke vet at man IKKE skal ta wild yam hver dag;) Lykke til!!! ------------------------------ Jeg fikk anbefalt å ta Wild Yam kapsler. Gjerne dobbel dose. Disse skal tas i perioden etter eggløsning. Det er viktig at du vet nøyaktig når du har eggløsning, ettersom Wild Yam kan motvirke eggløsning dersom det tas i perioden før. Du bør ta kapslene i ca en uke, da kapslene heller ikke skal tas dersom du er gravid!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå