Anonym bruker Skrevet 30. august 2008 #1 Skrevet 30. august 2008 Synes det er fler og fler som er førstegangsfødende i en alder av 40+/-, og jeg kunne veldig gjerne tenkt meg å sett en serie om de også...Er det så stor forskjell på førstegangsfødende selv om det er 20 års aldersforkjell??
Anonym bruker Skrevet 30. august 2008 #2 Skrevet 30. august 2008 Nei takk man tenker kun på seg selv når man velger å sette barn til verden i alder av 40 og over der .
Anonym bruker Skrevet 30. august 2008 #3 Skrevet 30. august 2008 Hvis noen over 37 stiller opp i et sånt program ville jeg jo virkelig ha begynt å lure..
Anonym bruker Skrevet 30. august 2008 #4 Skrevet 30. august 2008 Huff, enda flere tullete førstegangsmødre? Hvorfor ikke heller lage en serie med erfarne, etablerte, rolige mødre med mange barn som faktisk kan vise at også vanlige normale mennesker har barn? Av disse kunne man kanskje til og med lære et triks eller to?
Anonym bruker Skrevet 30. august 2008 #5 Skrevet 30. august 2008 Tenkte på det samme. hadde satt mer pris på en serie med (unge og eldre) mødre emd flere barn, som hadde noen tips og triks om ting. Gleder emg til kristin skogheims sitt program..
Anonym bruker Skrevet 30. august 2008 #6 Skrevet 30. august 2008 Der jeg mener er at det er at det blir mye fokus på disse unge mødrene, og mange "voksne" har veeeldig mange meninger om det å være ung mor. og som regel er ikke det at det er så bra for "den unge familien", da mener jeg - hva er så mye bedre når man f.eks er 40???? Og til deg over : er det ikke vanlige normale folk som setter barn til verden fordi om de er ung???? Tipper du er midt i 30 årene selv;)
Anonym bruker Skrevet 30. august 2008 #7 Skrevet 30. august 2008 Hvilket program er det snakk om?? Kristin skogheims??
Anonym bruker Skrevet 30. august 2008 #8 Skrevet 30. august 2008 De som kommer fram i disse seriene om "unge mødre" er ikke akkurat det jeg karakteriserer som vanlige, normale mødre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå