Anonym bruker Skrevet 30. august 2008 #1 Skrevet 30. august 2008 Jeg har inntrykk av at de fleste blir "hypre" av sukker, men jeg blir bare helt slått ut av sukker, jeg. Er det andre her som blir kjempetrøtt og sovner av sukker???? Eller er det bare jeg som er rar....
Anonym bruker Skrevet 30. august 2008 #2 Skrevet 30. august 2008 Der har du meg! Jeg merker det stort sett på dagen. Hvis jeg spiser masse søtt så må jeg ofte gå å sove. jeg har i allefall aldri blitt hyper av sukker. Er det et tegn på noe mangel/sykdom eller liknende?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå