Gå til innhold

Hei snart_mamma_til_tre_skjønnaser


sol3

Anbefalte innlegg

Lurte på om du har født nå, og isåfall hvordan fødsel nr 3 var? Leste innlegget ditt om riene som startet og sluttet, det samme har akkuratt skjedd med meg! De sa på føden at dette er veldig vanlig med nummer 3. Skikkelig irriterende! Jeg har termin idag men det virker som h*n lille har veldig god tid for nå er det helt rolig. Håper for din skyld at du har født nå:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!!!

 

Venter nr 3 jeg også... Hva er dette for noe liksom, har sittet oppe flere netter og pustet meg gjennom rier, så ender det med at det blir stille. Kommer ikke til å tro at jeg skal føde, når hun er klar. Skikkelig frustrerende dette altså. Føler veldig ofte også at hodet kommer sprengende ut. Har termin om 2 dager men har hatt det slik i over en uke nå, og fy søren å mye slim det kommer, sorry litt ekkelt men. Håper de kommer snart:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rart:) akkurat likt med meg, føler hodet skal sprenge alt der nede.. og har og mye slim.. Jeg har termin idag men det ser ikke ut som det skal skje noe enda. Det sliter på tålmodigheten kjenner jeg når riene bare dabber av.. hadde i det minste håpet at det holdt på å modnes men det gjør det visst heller ikke. Har 1 cm og umoden livmorhals:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Heisann.

 

Ja, endelig kom minstejenta til verden. Fikk veer som kom og gikk onsdag den 27.august. Ble skikkelig frustret, så dro derfor med meg eldstemann på en 2,5t gåtur (som normalt ville tatt i underkant av en time, men fordi jeg hadde så mye vondt, ble det maaaange stopp....hehe) og det gjorde jammen meg susen :)

 

Kom inn på sykehuset i 01-tiden med 3cm åpning og da kl. var 0713 var endelig Mille kommet til verden :) Var en uproblematisk fødsel. Den beste av de 3 jeg har hatt, selv om jeg syntes også denne var helt grusom vond :) Er veldig glad for at jeg ikke skal gjennom det noe mer...hehe.

 

Har fått ei usedvanelig rolig jente, så her i huset merkes det nesten ikke at det er kommet en baby. Hun har, med unntak av ett måltid, sovet seg gjennom hele natten fra dag èn, så jeg mangler ikke energi. Noe som er veldig deilig med tanke på 3-åringen jeg har.

 

Har du født nå? Det håper jeg. Jeg hadde også sånn som deg at babyen var veldig rolig på slutten. Sa til mannen min at jeg følte alt gikk i retur :) Mye færre sprell i magen, dessuten var jeg mye bedre i bekkenet også på slutten.... Men alt dette var nok bare et tegn på at det faktisk nærmet seg :)

 

Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...