Attpåklatten :-)™ Skrevet 30. august 2008 #1 Skrevet 30. august 2008 tidlig skal jeg dra ut i skjærgården og ha min egen lille meditasjon......da blir siste asken spredd.......i England, av barna til min søster, min mor og nære venner av min søster......hvor de skal ha en siste seremoni. Da har hun fått oppfylt alle tre ønskene sine om hvor hun skulle få fly med vinden.........:-) Vemodig, trist og veldig fint kjenner jeg......og jeg skal være med dem i ånden, i det solen står opp.....det blir en sterk soloppgang......
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 30. august 2008 #2 Skrevet 30. august 2008 Det blir fint og trist på engang... Men på en annen side så blir det kanskje litt godt også..... Jeg var jo heldig å fikk møte en del av de som reiser:o) Og jeg tror det vil bli helt i din søsters ånd...... Og du, vær der i soloppgangen og føl søsteren din sitt nærvær..... Det kommer til å bli bra..... Og om en stund....langt der fremme, vil ikke tårene renne så ofte, men latteren vil være der:o) De gode minnene og alt det positive...... Men det er en stund til..........langt der fremme....
Natteravnen* Skrevet 30. august 2008 #3 Skrevet 30. august 2008 Lykke til i soloppgangen Klatten... -Ho hadde et godt forhold til England da kanskje? godt at ho får sine ønsker oppfylt.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 31. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 31. august 2008 Det var en rørt mamma jeg nettopp hadde på tråden nå......hun har vært med på en sterk opplevelse oppe ved St.Michaels Tower i Glastonbury...... Hun fortalte at tåken hang tett over dem på vei opp til tårnet....og under en nydelig seremoni........og at det som skjedde da barna spredde den siste asken etter sin mamma var ennå et bevis på at det er mer mellom himmel og jord enn det vi mennesker kan fatte........tåken hadde trukket seg til side og blå himmel kom fram i en sirkel....inne i denne sirkelen dannet det seg en hvit sky som så ut som en engel, med hode og englevinger....omgitt av et rosa lys........ Hun var sterkt preget og gråt gledestårer.....og var dypt takknemlig for opplevelsen hun fikk sammen med barnebarna og nære venner av datteren hun mistet........ Jeg hadde min egen seremoni ute på skjæra hvor søsteren min elsket å meditere......det var fint og stille og nært.......og på stien på vei tilbake, sto den vakreste hvite fjær plantet i jorden.......som et fint minne om henne som elsket naturen og tok vare på fjær og steiner som små gaver fra den...... Dette er sterkt.....og det er godt å vite at alle de tre ønskene hennes nå er oppfylt..
Gjest Skrevet 31. august 2008 #5 Skrevet 31. august 2008 Kan tenke meg at du hadde en fin men også sterk opplevelse i dag. Ser for meg hvor vakkert det var når asken ble spredd. Jeg får egentlig ikke sagt det jeg vil.Men sender en klem jeg.
Gummelillan Skrevet 31. august 2008 #6 Skrevet 31. august 2008 Jeg sitter her helt rørt og vet egentlig ikke helt hva jeg skal si... Tar meg selv i å se ut på himmelen fra havestuen hvor jeg sitter... Tenker at når du skriver å være med i ånden så blir det veldig riktig. For dere har en veldig sterk binding som går over landegrensene, over dimensjonene... Ha en fortsatt vakker dag, Klatten. Reisen har ikke endt, men begynt...
Reveenka Skrevet 31. august 2008 #7 Skrevet 31. august 2008 Dette var både vemodig og vakkert! Og så godt med slike tegn man kan ta med seg, det gir en ro midt oppe i alt det vonde. Klem til dere alle.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 31. august 2008 Forfatter #8 Skrevet 31. august 2008 Ja reisen har akkurat begynt.......det er sant det:-) Og den er litt vanskelig sånn i starten, for jeg har ikke kart og kompass å lene meg til. Men det er fint å ha dere her inne. Som alltid har trøstende og gode ord å gi. Det er jeg takknemlig for:-) Har brukt mye tid ute i naturen i dag. Med lille rosa og sambo. Godt å kjenne på de energiene som er der nå....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå