Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om det stemmer at McCains visepresidentkandidat ble forelder til en sønn i april, står hun i tillegg til alt annet for den verste holdninga jeg kan tenke meg blant foreldre. Hun fikk i tillegg et Downs-barn. Hun er anti abort og anti alt annet bortsett fra leteboring i Alaska og sånt høyreslask, men hun bor i et land der abort er en mulighet, altså har hun aktivt valgt å sette til verden et barn med spesielle behov. I tillegg til de fire hun allerede har. Men karriere skal man ha. Gjerne mest mulig av den, ja. Visepresident meg midt i rompa. Selv to foreldre som har jobber som ikke spiser dem med hud og hår er minst en voksen for lite til så mange barn, og et downs-barn gjør det regnestykket enda mindre akseptabelt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Amen!!!

Men hun får vel GOD helseforsikring gjennom jobben som guvernør og VP da, så hun er jo redda. De stakars andre som ikke har det er det vel ikke så farlig med da, selvom de MÅ føde barn med Downs uten forsikring fordi abort blir ulovlig!!!

Skrevet

Sier'u at dersom man har fire-fem unger og et av dem er handicappet så bør ingen av foreldrene satse på karriere?

Den er drøy.

Skrevet

Ja, faktisk, og jeg synes ikke det er drøyt. Barn er et valg som ikke alltid er forenlig med alt annet, de eneste som taper på at alt karrieremessig skal være mulig for foreldre alltid er ungene. Men bevares, det finnes jo så mye bra i nannyer. Bytter man dem ut ofte nok blir jo ikke ungen så knytta til dem heller.

Skrevet

Når barna til slutt ikke kjenner igjen foreldrene, eller skvetter når de ser hverandre, da er det kanskje et hint!

Uansett så er ikke dagens samfunn lagt opp til mange timer med kvalitetstid med barna.

Skrevet

jeg har tatt konsekvensen av dette karrierejaget og har slutta å jobbe.

så når klokka er 16 er jeg klar til å hente frøkna i barnehagen :-)

Skrevet