lillesøster skal bli storesøster Skrevet 30. august 2008 #1 Skrevet 30. august 2008 Har dere noen spennende planer? Jeg har vært på jobb fra 10-14 i dag, samboern hadde lagd grøt til middag til jeg kom hjem. Vi skal lage pizza til barne tv som alltid, Kanskje vi skal ha ei venninne sine barn på overnatting.
Gjest trønder25århar1avhver06og08:) Skrevet 30. august 2008 #2 Skrevet 30. august 2008 skal ut å jobbe litt i dag også. I kveld skal vi kose oss med mat og film. =)
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 30. august 2008 #3 Skrevet 30. august 2008 Vi ha vært i skogen å kost oss noen timer, hadde med nystekte boller og kakao. Da vi kom hjem lagte mannen pannekaker. Nå bare slappe vi av. Etter at sønnen er i seng, blir det biff med masse godt..
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 30. august 2008 #4 Skrevet 30. august 2008 Har vært og ordnet en del ting på byen og diverse butikker. Til badet vi pusser opp, og så har vi fått på plass den nye lampa over spise/kjøkkenbordet.. Nå er eldste mann og bader sammen med venner, og foreldrene dems. Og så tok mannen med seg minsten ut litt, for hun ble så lei seg når hun ikke fikk være med "de store". Og jeg er alene hjemme, musikk på. Og første brettet med vanilje boller er i ovnene. Gleder meg til å smake dem.:
Mille** Skrevet 30. august 2008 #5 Skrevet 30. august 2008 Er alene sammen med barna i dag, så jeg og lille snupp har vært en tur på biblioteket i dag + på butikken. Nå etter middag spaserte vi en tur sammen med storesøster for å kjøpe lørdagsgodt. Størsten får straks besøk av ei venninne og jeg og lille har sittet å lest i lånebøkene en stund. Hadde egentlig tenkt å være ute en stund, men det ble så ufyselig vær at vi orket ikke. Holdt lenge med den lille spaserturen til butikken....
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 30. august 2008 #6 Skrevet 30. august 2008 har vært på fotball-cup med jenta mi i dag...
metaMORfose Skrevet 30. august 2008 #7 Skrevet 30. august 2008 Jeg er hjemme alene akkurat nå. Mannen og barna er på tur, kommer hjem til barne-tv. Har hatt en venninne her i hele dag, det har vært koselig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå