Musemor med tre søte små Skrevet 30. august 2008 #1 Skrevet 30. august 2008 Først kino og så romantisk moddag for to. Vi har barnevakt ;-)
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 30. august 2008 #3 Skrevet 30. august 2008 Heldige dere! Kos dere masse!
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 30. august 2008 #4 Skrevet 30. august 2008 Kos dere og ta godt vare på hverandre i kveld.
Musemor med tre søte små Skrevet 30. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 30. august 2008 Rart med det. Vi har skjeldent barnevakt. Som regel, dersom vi skal ut drar enten jeg eller mannen min alene. Vi har hatt en fantastisk kveld. Bra film, ROMANTISK middag med god mat og god vin. ALENE, øl med gode venner etterpå. Men, stille nå når vi kom hjem. Når jeg har vært ute alene, går jeg alltid inn til guttungen bare for å se når jeg kommer hjem. Nå er sengen hans tom. Vet han har det bra hos mamma, og at vi henter ham i morgen, men likevel, en rar og litt tom følelse. Ikke missforstå meg, jeg er veldig glad for å ha en egen kveld med mannen min uten barn. Det føles bare litt rart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå