Gå til innhold

Han ruller fra rygg til mage:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flinke gutten min. Akkurat lært seg det. Er 4 1/2 md.

Passer fint nå når vi skal ned til familien i Danmark i morgen.

Åh, de blir så fort store......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er så gøy når de begynner å bevege seg litt, og vips, så er de blitt store og løper rundt. Tiden går fort.... :o)

Skrevet

Off ja tiden går veldig veldig fort:) Skulle ønske det var en stopp bryter av og til så vi kunne stoppet tiden litt og bare nyte den i fulle drag:)

Så flink han er da!! Blir kjekt å vise fram i Danmark. DU og dere må ha riktig god tur!!

Skrevet

Jeg kom inn hit ens ærend nå for å spørre om du hadde vært avgårde eller ikke! Så moro med lillegutt!

Kos dere i Danmark. Blir nok supert med en liten avstikker i hverdagen.

Skrevet

Vi dra i morgen så her pakkes for livet:-)

Takk, vi skal nok kose oss. Har planer om å gå i Zoologisk have, i svømmehallen samt treffe 2 venninder med barn. Og så er jo Mommo og Foffar der pluss moster Nanne og Onkel Rune. Gleder meg villt.

Blir gøy å se Hans Emil i morgen når han ser båten vi skal med:-)

Skrevet

Høres ut som det blir litt avlastning for mor også, så hun kan kose seg :))) er jo viktig det også!!

zoologisk have er jo et lite eventyr! Ble nesten litt yr på deres vegne nå. :)))

Du kommer til å bli savnet her! Du må fortelle oss hvordan dere hadde det når dere kommer tilbake.

Klem til deg!!!!!!

Skrevet

Jeg skal komme tilbake med en beretning når jeg er hjemme igjen.

Ja, jeg gleder meg også til litt avlastning -især da jeg er litt på etterskudd med studiet mitt og trenger å jobbe litt uten avbrytelser.

Men, det som nesten blir mest spendende med turen min er å finne ut om søsteren min er blitt gravid. Hun fikk satt opp 2 egg i tirsdags så vi krysser alle fingre. Håper det har lykkes denne gangen jeg vil så gjerne bli moster:-)

Er du forresten blitt helt frisk?

klem til deg også.

Skrevet

Oj, det høres spennende ut! Det er så moro å være tante.

Jeg er nok ikke helt frisk, er fremdeles veldig sliten. Fikk i tillegg omgangssyke, og det var jo litt dumt. Men alt i alt så er jeg godt fornøyd med at det går fremover, selv om det er i skilpadde-fart!

"Snakkes" når du kommer tilbake. :)))))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...