Pappalille Skrevet 30. august 2008 #2 Skrevet 30. august 2008 Synes det enkle er det beste jeg da. Siden det ikke har noe å si for uttale hadde jeg valgt den uten "h" =) Pent navn =)
Otilia *FØDEKLAR* ♡ Skrevet 30. august 2008 #3 Skrevet 30. august 2008 Othilie Kjempetøft navn!! Liker også Otilia da...
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 30. august 2008 #4 Skrevet 30. august 2008 Med en oldemor som heter Othilie så blir det riktigst for meg, selv om jeg egentlig er anti-overflødige-bokstaver (har ei Matilde selv)... Uttalemessig har det jo ingenting å si, men for meg ser Otilie "nakent" ut ) Har dere det som alternativ? Det er så søtt syns jeg - da vi fikk Matilde var et av alterativene Thea Othilie, oppkalling etter min mormor og hennes mor )
Elisa ♥2 barnsmor♥ Skrevet 30. august 2008 #5 Skrevet 30. august 2008 Othilie er fint. Uten h ser nakent ut ja.
Mayken Skrevet 30. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 30. august 2008 Ja, det ser ut til at vi har navnene klare nå. Isak hvis gutt og Otilie hvis jente. Har ei Ina fra før. Sambo vil helst ha Otilie uten h, men jeg er litt usikker. Men siden det er jeg som gjerne vil ha Otilie navnet, kan kanskje han få velge skrivemåte...hehehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå