Gjest Skrevet 30. august 2008 #1 Skrevet 30. august 2008 Takk for sist !! Det var så koselig å møte dere alle sammen :-) Jeg har fått vært her inne så lite i det siste. Holder på å arrangere surpriceparty for mannen , om to timer sender jeg han av gårde med lillemor og når han kommer tilbake er alt klappet og klart (forhåpentlig vis ;-) 20 venner, tapas, langbord dekket, drikken er klar og så er det PARTYTIME! Han blir snart 40 år og ville vente med å feire, det har vært så mye ekstrautgiftter den senere tid..men vente er bare tull, da blir det aldri noe av...............hehe...gleder meg stort.. Håper alle har det bra. klemmer
Attpåklatten :-)™ Skrevet 30. august 2008 #2 Skrevet 30. august 2008 Hei!! Så gøy med surpriseparty!!! Det blir alltid en suksess:-) Regner med at du står på hodet nå og er litt småstresset, som seg hør og bør:-) Blir garantert kjempeartig, så kos dere masse og ha en strålende aften!! Og vente......nei det er jo bare tull;-D
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 30. august 2008 #3 Skrevet 30. august 2008 Nå tenker jeg at tapas er fortært og festen er i full gang:o) Ingen grunn til å utsette en fest:-DD Selv har vi valgt å utsette party, for her kom det virkelig mange ekstrautgifter.. Hyggelig å møte deg også, vi må jo ha et nytt treff om ikke alt for lenge.
Natteravnen* Skrevet 30. august 2008 #4 Skrevet 30. august 2008 Arti med overaskelsefest!! regnar med det er god stemning no utpå kvelden... ;-b
Gjest Skrevet 31. august 2008 #5 Skrevet 31. august 2008 Heisann,så godt å se deg igjen =) Å nå tenker jeg det er en rolig Søndag?! Å lage alt i hemmelighet,det er ikke bare enkelt vel? Håper dere hadde en fin dag i går.
Karomamma Skrevet 1. september 2008 #6 Skrevet 1. september 2008 Hei sjøl Hadde tenkte å etterlyse deg, var redd du var blitt skremt etter treffet, he he... Så moro med surprisefest!! Håper det ble vellykket og at det ble så gøy at du hviler fortsatt
♥Snulder Skrevet 1. september 2008 #7 Skrevet 1. september 2008 Hei på deg! Håper dere hadde en flott fest for mannen!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå