Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Takk for sist !! Det var så koselig å møte dere alle sammen :-)

Jeg har fått vært her inne så lite i det siste.

Holder på å arrangere surpriceparty for mannen , om to timer sender jeg han av gårde med lillemor og når han kommer tilbake er alt klappet og klart (forhåpentlig vis ;-) 20 venner, tapas, langbord dekket, drikken er klar og så er det PARTYTIME!

Han blir snart 40 år og ville vente med å feire, det har vært så mye ekstrautgiftter den senere tid..men vente er bare tull, da blir det aldri noe av...............hehe...gleder meg stort..

Håper alle har det bra. klemmer

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!!

Så gøy med surpriseparty!!! Det blir alltid en suksess:-)

Regner med at du står på hodet nå og er litt småstresset, som seg hør og bør:-) Blir garantert kjempeartig, så kos dere masse og ha en strålende aften!!

Og vente......nei det er jo bare tull;-D

Skrevet

Nå tenker jeg at tapas er fortært og festen er i full gang:o)

Ingen grunn til å utsette en fest:-DD

Selv har vi valgt å utsette party, for her kom det virkelig mange ekstrautgifter..

Hyggelig å møte deg også, vi må jo ha et nytt treff om ikke alt for lenge.

Skrevet

Arti med overaskelsefest!! regnar med det er god stemning no utpå kvelden... ;-b

Skrevet

Heisann,så godt å se deg igjen =)

Å nå tenker jeg det er en rolig Søndag?! Å lage alt i hemmelighet,det er ikke bare enkelt vel? Håper dere hadde en fin dag i går.

Skrevet

Hei sjøl :)

Hadde tenkte å etterlyse deg, var redd du var blitt skremt etter treffet, he he...

Så moro med surprisefest!! Håper det ble vellykket og at det ble så gøy at du hviler fortsatt :)

Skrevet

Hei på deg! Håper dere hadde en flott fest for mannen!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...