Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har jo hatt stikkninger i underlivet før..men den jeg hadde n var jo helt for jæ..begynnte å svette å ble så redd at jeg begynnte å grine..:( sitter jo aleine her..er bare redd vannet skal gå..å rakkeren så sitter i sete gjør d ikke bedre..

ringte til føden ,bare for å høre..å da sa hu at jeg hadde nok hatt en kraftig ri??? jeg fatta ikke den jeg..jeg forklarte at magen strammet seg ikke..men d var bare d at d stakk noe inni hel..sorry men..

hu sa at,jamen d er mye som skjer der nede nå..(termin i dag)

har og hatt mye nedpress,i går..

blir litt redd de stikkningene jeg altså..kjenner d hver gang han beveger på seg..

måtte bare få d ut..d er noe som skjer her..men hva..kjenner meg ikke igjen heller..for med de to andre haadde jeg ikke dette..men var mye plaget med kynnere,,men nå..nesten ingenting,..bare litt mensmurringer..

men d som jeg ble litt paff av var at jm kallte d at jeg hadde nok hatt en kraftig ri..hmm

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har det helt jævlig når beibien rører på hodet. D stikker og gjør helt utrulig vondt. Har skrekke meg i søvn nå i tre dager. Har termin om 6 dager nå. Jordmor sa d var barnet som presser hodet ned i bekkenet og nerver blir klemt. Men vet hvordan du har det. Er helt jævlig. Vet ikke hvordan jeg ska få lillingen til å ligge i ro heller:P Kjennes ut som barnet prøver å bryte seg ut:S

Skrevet

har akkurat det samme som deg!! jeg kan til tider nesten ikke gå, så vondt gjør det!! er nok ikke rier, hadde det i noen uker før fødsel sist også.. er nok nerver i press og modning

Skrevet

d var d jeg og stusset på ..når hu sa d var en kraftig ri..jeg har da født to ganger før å kjenner forskjell på ri og ikke ri..så da tenkte jeg..ehh er dette jm student eller hehe

jeg forklarte jo at jeg hadde stikkninger men at magen strammet seg ikke å d gjorde ikke vondt i magen..

jaija..vi får se hva som skjer..

men kjennte jeg ble litt gira nå altså..å jeg som ikke har vært d denne gang..ikke særlig utoldmodig heller..men kjenner nå at dette er spennende..;)men så er d jo bare 5% som føder på termin datoen..å at jeg skal være en av de 5..d tviler jeg sterkt på:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...