Anonym bruker Skrevet 30. august 2008 #1 Skrevet 30. august 2008 Eg he snakt me nokon på nett! Sambuaren min fant utav detta og ville delta i samtalane. Me hadde avtalt å gjera noko me dett paret men so trakk dei seg (heldegvis) For sambuaren min e no heilt betatt av detta paret barra itte å he sett bilder og fått vært me i dei seinaste samtalane. So så tenke eg, eg he forstått da hvis da va ho so hadde hatt heila kontakten me dei. Men ho vett so lite om dei. E da mogleg å bli betatt av nokon me kun å he sjått nokon bilder av detta paret? Eg o lika ei god spenning, men ho e jo heilt besatt av at me ska he me oss detta paret vidare. Men so sagt så trakk dei seg heldegvis. Men e redd for at ho kanskje kjem te å gå bak min rygg å teka kontakt me dei aleina og at dei då ska gjera noko so eg ikje vett om! Men eg håpa at ho hellår ikje klara å overtala dei te noko si me ikje klarte da saman. Så eg føle ho er meir opptatt av dei enn av meg. Men da går kanskje øve! Koss kan eg passa på at ho ikje gjere noko sjøl? Eg ekje so flinke me data så eg klare ikje å fylgja me ka ho gjere.
Anonym bruker Skrevet 30. august 2008 #2 Skrevet 30. august 2008 Spenning kan være så mye. Men, om det er du som har hatt kontakten med de andre, så skal det vel noe til at hun går bak ryggen din? Prøv og ha en åpen dialog om det. Har du grunn til å tro at hun vil kontakte de selv? Som regel så går ting over av seg selv!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå