Gå til innhold

Er dette UVI eller er det no annet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vondt i nederste del av magen, sånn lemster vondt nesten helt nede ved det aller helligste....og på morran i dag og nå så svei det da jeg var på do, men bare helt på slutten.... det er ikke no behagelig... kan det være uvi?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan det godt være ja.. Ta deg en tur på legevakta og lever urinprøve så du får sjekka det opp.

Ikke no særlig å gå og ha vondt når man tisser... God bedring da!

Skrevet

Kom til å tenke litt på klamydia å... Jeg er singel.. Og her om dagen hadde jeg sex med en venn, og det var ikke akkurat planlgagt, så jeg tok angrepilla etterpå...kan det ha noe med saken å gjøre? Hadde å sex i sommer(juli) men en jeg da var å rota med en periode....

HI

Skrevet

urinveisinfeksjon du mener?kan kansje være en begynnelse da,men det er jo vondt for å tisse helt da.veldig vondt ogg få begynt og vondt hele tiden og tror ikke det kommer så mye heller da.eller soppinfeksjon da?det er jo kjempe vanelig og enkelt å få da,men av sopp. er det vel ikke vondt i bunnen av magen,ikke som jeg har merka da ihvertfall.

var vel ikke til mye hjelp da men,hehe

Skrevet

tror ikke jeg merka noen ting til klamydia jeg da,men lurt å ta en test om det også!!kan jo bli steril i lengda.fant ut av det heldigvis når jeg var gravid.fikk det av en voldtekt er jeg ganske sikker på.angrepilla har jeg aldri tatt!

Skrevet

Det kan jo være angrepilla som gir deg vondt, også. Har du feber? Føler deg dårlig? Hvis du tror det er urinveisinfeksjon, så er det enkelt å sjekke det på en urinprøve på legekontoret.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...