Gå til innhold

Drømte i natt dette:

Anbefalte innlegg

Skrevet

Drømte at jeg hadde vondt i magen om natten, sto opp, tok på meg et bind i søvne fordi det var sånn mensen vanligvis startet. Så lå jeg med smerter hele natten, men ville sove, da jeg våknet var bindet helt fullt av blod. Jeg fikk panikk og vekte samboer som også fikk panikk.

Det var bare å hoppe i bilen og komme oss til sykehuset. Det fikk vi beskjed om at dette var normalt. Ble så sendt hjem igjen med beskjeden om at vi kunne komme inn igjen om det skjedde på nytt.

Neste natten skjedde det samme. Vi dro inn til sykehuset og de sjekket meg skikkelig.

Men alt var i orden med ungen vår. Og de kunne ikke finne noen forklaring på blødningene. Så ble sendt hjem igjen. Så våknet jeg opp.

Noen som kan tyde den drømmen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blør du er dette en advarsel mot konfrontasjoner med familie og venner, eller at noen tapper din energi. Ser du blodflekker kan du få problemer med en fiende. Blod kan også bety livsglede. Blir du redd blodet ønsker du ikke å vite sannheten. Er det noen andre som blør kan de trenge hjelp. Du må se på alle symboler i drømmen for å tolke den fullstendig.

Da du har flere momenter i drømmen din så anbefaler jeg deg å gå inn og lese her: http://www.droemmetydning.com/

Drømmer viser symboler for ting som betyr noe helt annet enn akkurat det du drømmer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...