supermum2 Skrevet 30. august 2008 #1 Skrevet 30. august 2008 hei..er det noen som er intr i å kjøpe uåpnet cuttlebug alfabet, har ulike sorter, samt en del andre cuttlebug dies....jeg kjøpte inn en del, men har ikke tid til å drive med scrapping akkurat nå. synd å bare la de ligge i en skuff.
tussemor5 Skrevet 30. august 2008 #2 Skrevet 30. august 2008 Det kan godt hende, kommer litt ann på hva du har og til hvilke priser!!!!
supermum2 Skrevet 31. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 31. august 2008 hei! jeg skal lete de frem jeg...ligger i en eske på gullet sitt rom....så jeg må vente til i morgen. jeg har ikke tenkt så mye over pris..men de er jo helt nye...jeg kan sende deg en liste i morgen.... er ikke sikker på hvordan man lager pm..eller hva det heter..hehe..skriver ikke så ofte her inne...hehe...men kan jo legge d ut her.
charlotte,b Skrevet 2. september 2008 #4 Skrevet 2. september 2008 Hei! Jeg er også interresert i hvilken alfabeter og dies du har og til hvilken pris. Send meg gjerne en PM (da trykker du bare på nicket mitt så kommer det opp en mail tror jeg)
supermum2 Skrevet 3. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 3. september 2008 hei...har sendt pm til deg:)
tussemor5 Skrevet 3. september 2008 #7 Skrevet 3. september 2008 send gjerne en pm til meg også, hvis du ikke har fått solgt alt allerede
supermum2 Skrevet 4. september 2008 Forfatter #8 Skrevet 4. september 2008 hei...har du fått pm fra meg? jeg skal ha sendt....
charlotte,b Skrevet 4. september 2008 #9 Skrevet 4. september 2008 Hei! Jeg har ikke mottatt noen PM Men hvilken alfa er det du selger?
supermum2 Skrevet 4. september 2008 Forfatter #10 Skrevet 4. september 2008 *ALFABETER: 600 KR STK 1. Harmony 2. Fancy pants 3. Curls and swirls 4. baby face *4 DIES I EN PAKKE: 120 kr stk 1. wavy squares 2. stars 3. Stamps 4. tiny tags 5. zoo animals 6. leaves 7. Garden creatures 8. vintage 9. scallop squares 10. flower 11. Squares *LANGE DIES med 2 i pakken: 160 kr stk eller alle for 420 kr 1. fruit and tags 2. leaves and netting 3. ornamental *STORE ENKLE DIES: 55 kr stk eller alle for 400kr 1. baby 2. party 3. spring floral 4. graduation 5. concentric ovals 6. funky circles 7. funky rectangels 8. funky squares *TO-PAKNING, DOBBLE DIES 60 kr stk 1. hjerte 2. sommerfugl 3. blomst 4. fot, sandal 5. bursdagskake *SMÅ ENKLE DIES: 40 kr stk eller alle 5 for 150kr 1.fisker 2. signal skilt 3. skole 4. politibil 5. forbudt skilt *EMBOSSING FOLDER, 4 FOLDERE – 40kr stk 1. formal squares
supermum2 Skrevet 5. september 2008 Forfatter #11 Skrevet 5. september 2008 hei! jeg har ikke hørt noe...usiker på om pm jeg har sendt har kommet frem til dere...tenkte jeg ville bare spørre om dere er intr i noen av diesene før jeg legger de til salgs et annet sted? vi kan alltids komme frem til en pris:)
Lykkeliten og jeg Skrevet 8. september 2008 #12 Skrevet 8. september 2008 Hei.. har du fått solgt dette? Jeg prøvde å sende deg en pm, men det går ikke. Har du funnet ut hva slags pris du skal ha for selve maskinen? Stæsjet har du skrevet opp for
supermum2 Skrevet 8. september 2008 Forfatter #13 Skrevet 8. september 2008 hei! ja jeg får ikke til å sende pm jeg heller..hmm...jeg har ikke solgt noe enda, men det er et par stykker intr. i alfabetene og en del av diesene...de venter bare på at jeg skal få lagt ut bilder (på et annet forum). så det får bli første mann til mølla tror jeg...mest rettferdig:) jeg har beholdt et alfabet og noen dies som datteren min bruker....så jeg har lovet henne at hun kan få bruke maskinen til jeg evt kjøper en cuttlekid til henne...så selger ikke maskinene akkurat nå dessverre... jeg selger alt som står på lista:) alle fire alfabetene:) så bare å velge og vrake:) jeg skal sjekke her inne jevnlig jeg..så svar på denne meldingen her du....siden pm ikke funker...
supermum2 Skrevet 16. september 2008 Forfatter #14 Skrevet 16. september 2008 hei! kom med forslag til pris du!! vi skal alltids bli enige!!!
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2008 #15 Skrevet 31. oktober 2008 En får lett tak i alfabet på ebay til 200-300 kroner...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå