♥Cherrypie♥ Skrevet 30. august 2008 #1 Skrevet 30. august 2008 Er skikkelig kvalm,greier ikke spise å om jeg vil spise litt så er det kun tomatsuppe og egg.. Huff, er bare i begynnelsen av uke 7 nå å har ei datter på 1,5år som heldighvis er i bhg. Men skal begynne på skolen på mandag, grøss å gru! Flere som er dårlige her?? :)Må få lov å klage litt! :-o)
Såpeboble - 26.04.2011 Skrevet 30. august 2008 #2 Skrevet 30. august 2008 Huff, føler med deg! Jeg har også vært veldig dårlig denne gangen, det er skikkelig kjipt! Håper du snart kommer deg.
vinterkyss *gutt+jente+gutt* Skrevet 30. august 2008 #3 Skrevet 30. august 2008 Jeg har også hatt det sånn noen uker nå. Og er bare +-6uker på vei... Men har fått kvalmestillende (stikkpiller, afipran) av legen, og fy som det hjelper =)
lennie Skrevet 31. august 2008 #4 Skrevet 31. august 2008 Føler med deg og ønsker å ønske deg god bedring! :-) Jeg skal spørre etter slike stikkpiller når jeg skal til gynekolog på onsdag. Men jeg spyr ikke. Har tullete mage og er småkvalm hele tiden. Har gått ned i vekt. Det er vel grunn nok til å spørre? Håper du får hjelp hvis du går for det.
Cyan86 Skrevet 31. august 2008 #5 Skrevet 31. august 2008 samme her!! spyr flere ganger om dagen =(((( hele dagen er jeg kvalm og mat er gruuuuusomt å få i seg ja! fikk og noe kvalmestillende hos legen men jeg bare kasta opp pillen igjen så det var ikke noe vits.
vinterkyss *gutt+jente+gutt* Skrevet 31. august 2008 #6 Skrevet 31. august 2008 Er derfor det er så greit med stikkpiller...de kaster man i hvert fall ikke opp igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå