Gå til innhold

Hurra!!!

Två små trollungar

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da har jeg gjort som Samsyn sa...

...og testet positivt idag!!!

Så vi ska få en liten i begynnelsen av mai! Og Amanda ska bli storesøster! Kan ikke helt tro at det er sant enda...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi her skjer det saker...Gratulerer så mye til deg også. Håper formen er og blir bra gjennom hele svangerskapet. Amanda blir nok en snill storesøster!!

Skrevet

Såååå utrolig gøy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nei nå ble jeg kjempeglad!!!!

Så utrolig rart å tenke på at våre små snart skal bli storesøstre -)

Nei dette var artig altså!!

Stor klem

Skrevet

Wow enda en gravid til. Så gøy... men nå må det ikke bli flere positive tester før neste helg.... vil ikke være den eneste som drikker på turen...hehe.

Gratulerer så masse Linda!!!!!!!!!!

Klem

Skrevet

GRATULERER!

Kjempeartig! Så koselig at det kommer flere gravide etter i gruppa vår :). Håper du får et fint svangerskap og Amanda kommer sikkert til å bli en veldig flink storesøster.

Skrevet

Wow, så gøy! Gratulerer så mye! Moro med masse nye babyer til neste år, og at de små skal bli storesøstre! Amanda takler nok den jobben supert!

Slapp av, Endelig Spire; jeg skal drikke med deg! Ingen planer om annet her i gården!

Skrevet

Hurra! Gratulerer så mye til dere alle tre! Tenk at enda en liten jente skal bli storesøster, her skjer det ting. Håper du får et fint svangerskap, og nå har du jo også trillekompiser til permisjonstiden :-)

Endelig spire; ingen fare her heller. Jeg har gleda meg alt for lenge til Købenturen til å få bolle i ovnen akkurat nå ;-)

Skrevet

Så gøy! Gratulerer så mye!!! Håper formen din er fin, og at du får et fint svangerskap. Blir gøy for Amanda å få en lillesøster eller lillebror å være stolt over!

Blir nok vin/øl på meg på Købenturen også;-)

Skrevet

Ja gratulerer så masse. Det var skikkelig moro å høre. Her i gården tar vi det med ro foreløpig. For mye å ha fokus på med ny jobb, en del reising og følge opp lille M. Men vi kommer nok etter om en stund.

Skrevet

Takk allesammen!

Gleder meg utrolig mye! Spørs vel hva Amanda synes om det hele, hun er kjempesjalu og hyler "NEEEEEEEI" så fort en annen unge ser på meg eller pappan hennes, men hun har for håpentligvis vokset fra det i mai!

Hadde gledet meg veldig til å drikke og feste sammen med dere på båten, jeg også, men nå får jeg nok ta bilder av dere andre istedet ;-)

Klem!

Skrevet

Det finnes jo gode alkoholfrie viner og øl, så jeg tror vi skal klare å kose oss masse vi Linda :-)

Gleder meg masse til turen :-)

Skrevet

I alle dager.. Her er jeg borte fra nett i 4 dager også popper det opp enda flere gravide!

Gratulerer så massee.... Så utrolig artig at det blir mange babyer i gruppa. - Mon tro hvem som er nestemann?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...