Gå til innhold

Er det mange som har hund?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg selv har en Rottweiler på 6 år. Før det hadde vi Bearder collie ( grå og hvit labbetuss)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har :

- shaefer på 11 år

- dachs på 13 år

- streetmix på 4 år

Skrevet

Har ein beagel på 3år. Finaste guten i verda.

Har tidligere hatt flatcoated retriever, som var den snillaste jenta ein finner, ein mannevond golden retriever, og så hadde eg ein new foundladsjente til låns i litt over eit halvt år. Golden retrieveren var veldig ustabil, og skulle på spesialkurs, den vart påkjørt helga før kurset starta, men han var nok ikkje egna til familiehund uansett, desverre, for han var ein godgut med angst stakkar.

Skrevet

Akkurat nå har vi en berner sennen. For tre år siden hadde jeg tre rottweilere. Måtte ta livet av brumlegutt pga sykdom da han bare var 6 år gammel. Så da jeg og xn skilte lag tok vi en hver og desverre ble tispa mi syk også, kun 4,5 år gammel. Jeg elsker rasen men kjenner ikke at jeg vil satse igjen grunnet mye dårlig helse og jeg har virkelig fått smake på den baksiden. Er så trist. Jeg skal ha meg ny hund snarest når jeg får bestemt meg for hvilken rase :)

Skrevet

Vi har en bischon frise. Ei snill lita tispe som bare vil kose:)

Skrevet

Jeg har en brun Gordon Setter tispe på 1,5 år. Verdens snilleste hund! :) Har egentlig en Border Collie/Engelsk Setter blanding på 7 år også, men han er i fosterhjem hos mine foreldre, fordi han ikke er særlig glad i barn...

Skrevet

Fryktelig når hundene blir syke og må avlives. Går altfor fort dissa hundeårene-sukk. Flere som har hund ?

Skrevet

Vi har en Golden Retriver tispe på 4 mnd.

Og nå er vi midt i tannfellinga:o)

Skrevet

He he he, jeg kan minne deg på de 3 første ukene.....så kanskje det¨ går over:-D

Skrevet

syns å huske det var travligere enn å ha baby, men uansett ei herlig tid.

Skrevet

Jeg har en Schæfer på 5 år.. Og har nettopp solgt 4 små valper av samme rasen.... Verdens BESTE rase!!!!

Skrevet

Har ei new foundlandshund tispe på 3 1/2 år.

Skrevet

Akkurat nå har vi en Riesenschnauser, men vi har hatt både Bullmastiff, Rottweiler og Dobermann.

Ingen av våre hunder har hatt noen form for adferdsproblemer.

Men dyr er som mennesker, alle har forskjellig gemytt og personlighet. Vi kan alle være uberegnelige til tider...

Skrevet

Har ei schæfer -tispe som snart er 7 mnd, 2 uker (på dagen) yngre enn småttis! :-) Og det går kjempebra!

Skrevet

Har en snill liten gårdsmix på 1 år.

Skrevet

Har en nakenhund på 3 år, og får en Bullterrier i slutten av september:)

Skrevet

Jepp har en Vorster på 10 år og en Pointervalp!

Skrevet

Så artig med nakenhund. Begynne virkelig å få sansen for dei etter en lydighet konkurranse der en deltok.

Skrevet

Ja, de er morsomme de. Driver agilty med min:) Men vil egentlig ikke anbefale de som familiehund, de er alt for nervøse og engstelige av seg (hvertflall min, og de andre jeg vet om).

Skrevet

Du kunne ikke spurt om en måned da? ;-)

For da har jeg nemlig akkurat henta gutten min, en stolt Irsk Ulvehund. Gleder oss så det nesten gjør vondt her. =))

Skrevet

vi har en herlig blanding av bordercollie og chowchow..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...