Gå til innhold

Lar dere barna bade ute i basseng nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er det 19 grader, og vi skal i bursdag.. Der skal de fylle opp bassenget så ungene kan bade.. Huset ligger sånn til at det er varmt der.. (jeg har aldri vært der før, er eieren som sier dette)

Føler liksom det er for kaldt for å la de bade ute nå....?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Neei... her i sure Trøndelag tror jeg hvertfall det ville vært å be om lungebetennelse..

Synes ikke 19 grader er så veldig til badetemperatur jeg :s ikke nå nei...

Skrevet

Flere meninger?

Dette er Østfold

Skrevet

nei, det hadde jeg ikke. selvom det kan kjennes varmt ut, er det en litt sur vind. tror sjansene for å bli forkjølet er store. oslo her

Skrevet

Næi hær blir d ikke noe bading ute før til neste år igjen:) holder på å pakkert bort sommertøyet jeg nå, er kunn t shorter å slikt som blir igjen.

Skrevet

For 2 år siden (tror jeg det var) badet ungene ute og jeg lå og solte meg den 15.september!

Den dagen var det 22-23 grader i skyggen, sol fra blå himmel og vindstille :-)

Men 19 grader... Vet ikke helt, ville tatt med badetøy og sett det an når vi kom frem, ikke sagt noe til ungene på forhånd.

Skrevet

Her er det i alle fall alt for kalt i lufta til det! Men hadde tatt med badekle og vurdert det. Hadde vel latt dei fått bade litt.

Skrevet

Tror jeg ville tatt med badetøy, men ikke sagt noe, og sett det an når vi var der.. :) Hadde jeg latt de bade, hadde jeg hvertfall passet på at det ikke ble lenge, og at de fikk tørre varme klær fort.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...