♥Love is in the aiR♥ Skrevet 30. august 2008 #1 Skrevet 30. august 2008 Hvordan blir de? Lei av å koke sutter, og endelig fant vi sånn ting til å ha i oppvaskmaskinen som man legger suttene i. MEN alle suttene blir jo missfarget!!!! Hvorfor? flere? De ser virkelig nikotingul ut=( Skyller alltid av ting før det går i oppvasken, så jeg skjønner ikke hva den fargen kommer av. I tillegg så er de så fettete=S Det går IKKE vekk, uansett hvormange gagner vi har de inni...
Gjest Skrevet 30. august 2008 #2 Skrevet 30. august 2008 Flaskesmokkene blir på samme måten her -så jeg har alltid en bolle med litt zalovann i stående ved vasken. Smokkene går rett i den (etter å ha skylt av melken) og flasken i maskina. Da er det fort gjort å vaske av smokkene og hive dem på kok ca annenhver kveld.
fox`y Skrevet 30. august 2008 #3 Skrevet 30. august 2008 Jeg legger flaske tuttene kunn nedi den bestikkholderen jeg. Ikke noe gulaktig eller fettete de iallefall. Ser helt vanlig ut:)
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 30. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 30. august 2008 Ja, det er jo egentlig fort gjort, når man husker det.... hehe Men var/er litt lei av kokingen, så ble så glad når vi fant den beholderen for sutter til å ha i oppvaskemaskinen. Men om alle blir ødelagt, så skal jeg heller fortsette å koke de altså!
Dailis Skrevet 30. august 2008 #5 Skrevet 30. august 2008 Samme gjør vi. Men vi har fått dem som beskrevet over nå det var på tide å ha rensemiddel i maskina igjen. Og det er viktig å bruke et skikkelig vaskemiddel. Jrg synes egentlig det bare er disse brikkene fra finish som vasker skikkelig rent jeg da.
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 30. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 30. august 2008 Merkelig! Kan ikke fatte hva fargen og fettet kommer fra...
"husmor"med lille Nora Skrevet 30. august 2008 #7 Skrevet 30. august 2008 eg koker de i vannkokeren. setter på vann og hiver tuttene/flaske tuten oppi. skyller og vasker de med zalo først. da blir de ikke gule og det er lett.
~sjiraff~ Skrevet 30. august 2008 #8 Skrevet 30. august 2008 De blir mer og mer blasse og med ett slags belegg inni. Koker innimellom og bytter smokker hver 3-4 uke.
venter på sommerbaby:) Skrevet 30. august 2008 #9 Skrevet 30. august 2008 fikk beskjed om at en ikke burde vaske suttene i maskinen jeg pga dette belegget. Oppvaskmiddelet var ganske så sterkt og vann+såpe kom jo inn i smukkene ved vask. Sluttet med dette pga jeg ble litt bekymret om jenta mi suttet på såperester.. Gjorde som over her, brukte vannkokern:)
Dailis Skrevet 30. august 2008 #10 Skrevet 30. august 2008 Mener du at såpevannen tenger inn i sillikonet? Elle tenke du på narresmokker og ikke flaskesmokker? Er det det første så skjer ikke det. Men narresmokker skal ikke i oppvaskmaskinen nei. Har aldri gjort det nei, de fylles fort bare ved vasking og koking så...
venter på sommerbaby:) Skrevet 30. august 2008 #11 Skrevet 30. august 2008 hei.. ja, jeg har misforstått:) jeg mente narresmukker. Trodde det var det det dreide seg om. *lese bedre neste gang*
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 30. august 2008 Forfatter #12 Skrevet 30. august 2008 Huff, får nesten bare gå tilbake til kokingen da, er vel det sikreste=) Tar ikke smokkene i maskinen, bare suttene til flaskene;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå