Me myself and I Skrevet 30. august 2008 #1 Skrevet 30. august 2008 Jeg er IKKE økonomisk av meg, bare så det er sagt. Har 3500 kr jeg kan bruke på hva jeg vil. Har noen forslag til hva jeg kan bruke de på? Juniorseng til poden koster 1500 kr. reima tec dress koster 899 kr. masse nye brio tog skinner til poden.. spare de på sparekontoen betale ned litt av lånet på bilen spare de til bursdag og julepresang til samboeren min. Eller har noen en annen god ide?
Bring_it_on!!:)) Skrevet 30. august 2008 #2 Skrevet 30. august 2008 Nå vet jeg ikke hvo rmye lån dere har på bilen... Men hvis det er litt så vil jo ikke 3500.- ha så mye og si i det store på billånet.. Så det ville jeg ikke gjort med mindre det bare er 10.000 eller noe dere har .. =) Av forslagene dine ville jeg kjøpt reimatec dress og juniorseng,.. Resten av pengene kan du bruke på klær til deg selv..
Me myself and I Skrevet 30. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 30. august 2008 Vi har vel ca 50 000 igjen på billånet... men vil jo veldig gjerne bli ferdig med det:P hehe.. vet at 3500 kr ikke er så veldig mye.. men litt her og litt der.. Andre forslag?
iznogood Skrevet 30. august 2008 #4 Skrevet 30. august 2008 Jeg synes du skal bruke pengen på noe du har lyst på til degselv :-)
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 30. august 2008 #5 Skrevet 30. august 2008 Enig med iznogood:) Hvis ikke hadde jeg kjøpt reima dressen og spart resten til julegaver:o)
WP-TLogPeanut Skrevet 30. august 2008 #6 Skrevet 30. august 2008 Ville gått for juniorseng og dress til poden jeg.... Vet jeg nesten alltid bruker penger som er til overs på tuppa mi Så ville jeg satt inn resten på sparekontoen, der de ville stått helt til jeg så noe klær eller greier jeg bare måååå ha ;P
Me myself and I Skrevet 30. august 2008 Forfatter #7 Skrevet 30. august 2008 hehe, da er vi ganske lik vi WenchePia... Bruker alltid mye penger på poden fremfor meg selv... Har litt lyst og kjøpe bergansjakke til han også.. til kr 1200.. men det går nok ikke sambo med på.. Kom på ett forslag til:P Sambo ønsker seg en seng til kr 23 000 kr. Den har jeg muligheten til å få for 6000 kr.. Hvis jeg betaler 3500 og han resten:P hehe men vi trenger ikke ny seng, så jeg synes det er unødvendig
WP-TLogPeanut Skrevet 30. august 2008 #8 Skrevet 30. august 2008 Hm......skjønte ikke regnestykket jeg hehe... Hadde også syntes det var unødvendig å kjøpe noe vi har fra før,SÅ uøkonomisk er jeg idet minste ikke hehe
~sjiraff~ Skrevet 30. august 2008 #9 Skrevet 30. august 2008 Hadde spart de elle rkjøpt noe jeg trengte. Seng og vinterdress hadde nok blitt prioritert.
Lille Bell Skrevet 30. august 2008 #10 Skrevet 30. august 2008 Jeg ville spart dem på sparekontoen og brukt dem senere på noe jeg virkelig ønsket meg. Jeg selv ble veldig flink og spare når vi fikk barn.
Me myself and I Skrevet 30. august 2008 Forfatter #11 Skrevet 30. august 2008 For de som ikke forstod regnestykket mitt på den sengen sambo vil ha... hehe Jeg kan få hele sengen for kr 6000. Hvis jeg betaler 3500 kr og han betaler 2500 var det jeg mente. Men det blir uaktuelt likevel pga hvorfor skal vi kjøpe ny seng når vi har en seng som er 2 år gammel.... Tror jeg har bestemt meg for at det blir juniorseng og reima dress:) For det er jo ting vi likevel skulle ha kjøpt denne høsten:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå