Lisa & lille Noah<3 Skrevet 30. august 2008 #1 Skrevet 30. august 2008 Hvordan funket den og virker den? Blir veldig takknemmelg for svar:o)
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 30. august 2008 #2 Skrevet 30. august 2008 Jeg har ikke selv, men bestevenninnen min har brukt det i et par år. Hun har i alle fall vært kjempefornøyd - hun som ikke reagerer så godt på hormonprevensjon. Virket som bare det, og gjorde det også enklere når de valgte å bli gravide ;o) Det kan ta litt tid i starten til den blir vant med kroppens syklus (spesielt om man ikke har veldig stabile sykluser) så det er vel anbefalt å bruke kondom i starten. Etterhvert som den lærer å lese tegnene i kroppen din vil den gi beskjed når du må bruke alternativ prevensjon (altså i de fruktbare periodene dine). Var vel ca ei uke i mnd den blinket rødt hos venninna mi.
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 30. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 30. august 2008 Takk for svar:) Jeg reagerer voldsomt på hormonprevansjon, blir til "huldra de vill" med null sexlyst og en slik dame er det ingen som vil bo med:P Vurderer derfor Ladycomp:) At den bruker litt tid på å blir kjent med kroppen min gjør ikke noe, men den koster jo ganske mye så greit å vite at den faktisk funker:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå