Gå til innhold

Magen min sprenger snart, hjelp jenter!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg får ikke vært på do, har slitt så lenge nå, har prøvd alt jeg kan putte i munnen men det hjelper ikke.. orker snart ikke spise mer, bare drikke vann. Noen tips???

Kan jeg evt ta miniklyster som fås kjøpt på apotek?? kan dette også være farlig når jeg sliter med fort kort livmorhals?? tenker på presset?

Uff, andre som har det sånn? kleeem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spør om råd på apoteket du:)

Skrevet

Laktulose er greit, det smaker søtt og du drikker det, fåes kjøpt på apoteket. Micolax er også ett greit alternativ om du sliter.....jeg måtte selv ta det på slutten av svangerskapet. Noe jeg har gørt en ikke skal ta er klyx/klyster, det var de eldre helsearbeiderne der jeg jobbet som sa at det ikke var lurt...... der ville jeg hørt med legen eller ring en fødeavdeling å spørr de har mest greie på slikt....

Skrevet

Hallo!

Drikke vann er bra, cultura er bra, og lactulose og svisker børe gjøre susen etter et døgn eller to.

Jeg har også hatt det slik, og ettersom magen vokser, er det ikke gøy å måtte dra på mer enn nødvendig:-).

God bedring!

Cecilie

Skrevet

Har fått meg duphalac så skal se om det hjelper.. :o) takk for råd jenter.

Skrevet

kan anbefale EN ting (har ikke hatt dette problemet selv ennå)

jeg fant ut at mentos med lakris smak har en enormt lakserende virkning på meg..Etter et par timer så sa det poff...

høres sikkert litt useriøst ut men det kan virke på noen da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...