Anonym bruker Skrevet 30. august 2008 #1 Skrevet 30. august 2008 Hva utdannet du deg til, og hva jobber du med NÅ du som ELSKER jobben din?? (tips til oss andre som kanskje ikke trives der vi er, og kanskje flytter på oss...)
Anonym bruker Skrevet 30. august 2008 #2 Skrevet 30. august 2008 jepp! jobber som grafisk designer i et forlag. og har da også utdannet med til det.
Gjest Skrevet 30. august 2008 #3 Skrevet 30. august 2008 Er ungdomsskolelærer nå, utdannet meg via universitetet og bygget på med pedagogikk noe som gjør meg til veldig sterk og dermed trygg i "mine" fag og dermed også kan ha mer varierte arbeidsmetoder med elevene. Har jobbet endel som vikar, men bare et par uker (hvor jeg desverre har vært sykemeldt endel av tiden pga en særs gjenstridig halsbetennelse) som fast og elsker jobben min i hvertfall! Ikke en dag er lik, er mange utfordringer, mye samarbeid og kontakt med unge mennesker.
*Super*Mamman* Skrevet 30. august 2008 #4 Skrevet 30. august 2008 Ikke riktig ennå, men snart. Er sykepleier, men skal snart (håper neste høst) ta fått på videreutdanning, skal bli jordmor...Har alltid vært drømmeyrket, så det gleder jeg meg noe vannvittig til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå