Veresa Skrevet 30. august 2008 #1 Skrevet 30. august 2008 holder ikke ut mere.. ingenting som stemmer hær lengere.. alt har vert som ei klokke før men denne månden e alt bare krøll ser d ut til. er i 14pp no,skulle ha ikm 28/8 men kunne jo hende æ hadde vert helt borte å regna feil, så prøvde mæ på ikm den 30/8. tok test i dag(morran) men negativ.. har hatt masse rare symtomer på at æ e gravid, men ingen positiv utlag eller mens hær.. alt uteblir.. trur æ e innbilt gravid hær.. no syns æ at noe kunne komme, så æ slepper å være i uvissheta hær.. torte ikke se på testen selv,d måtte gubben.. men no skal vi på utredning siden vi har prøvd i 14pp no.. time til freddan..lol..(får håpe å kunne fått en heste kur så mann kunne bli gravid hær...leer) morrakvalmen e hær enno,men koffør ingenting anna..grrr.. føle mæ sååå frustrert no.. ååå e d flere som har d slik????
Veresa Skrevet 30. august 2008 Forfatter #2 Skrevet 30. august 2008 kopierte den hit så æ slepper å leite etter denne.. håper d e mange svar til mæ.. på forhond takk klemz
monca*84*j12 Skrevet 30. august 2008 #3 Skrevet 30. august 2008 Hei heii... skjønner frustrasjonen din... er så utrolig kjedelig og levve i uvisshet! spesiellt når det er noe man ønsker seg med en slik intensitet at man ikke alltid vet hvor man skal gjøre av seg... pga veldig ustabile sykluser vet jeg veldig godt hva det vil si og ikke vite... Men hos meg har desverre tr alltid kommet... men og gå 1uke over ikm er ikke morro.. jeg håper du faktisk er gravid men bare har lav produksjon av hcg og at i løpet av noen dager får du pos test.. har hørt om folk som ikke tester pos før i uke7osv.. Lykke masse til=)
Gjest Skrevet 30. august 2008 #4 Skrevet 30. august 2008 Hei du! Skjønner du e frustrert! Æ hadde d akkurat som dæ da æ blei gravid i mars! Mensen uteble (har allti kommet når den skulle komme før) og jeg hadde masse symptomer. Tok på ikm dagen, men negativ. Tok to daga ætter, men negativ. Symptoman blei verre, men æ trudde ikke æ va gravid, at æ bare innbilte mæ d. Ei uka ætter ikm hadde æ fortsatt ikke fått mensen, så da tok æ en te test og da var den positiv Så kan hende du e gravid Håper d!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå