Anonym bruker Skrevet 30. august 2008 #1 Skrevet 30. august 2008 bf og jeg skal snart til mekling. jeg er kjempe nervøs og redd og gruer meg kjempe mye. jeg ammer ennå. jeg lurer på om det er noe jeg bør forberede meg på, noen spørsmål som vil bli stilt, noe jeg bør ta med? jeg har skrevet opp når bf har vært på besøk, en gang tok det ca 2måneder før han kom på besøk. han drikker seg full hver fredag og lørdag og gjerne i ukedagene også. han kaster snus og søppel på gulvet... sønnen min er forresten snart 13måneder
Anonym bruker Skrevet 30. august 2008 #2 Skrevet 30. august 2008 jeg tror det blir slik at min mamma blir med for å holde sønnen min og si hva hun har sett på rommet til bf. jeg har bare hatt så mye uflaks i livet. så er jo redd for å ikke bli hørt. blant annet det at bf har søppel over hele gulvet sitt og jeg da er redd for at sønnen min tar det i munnen og kveles. så skjer dette fordi de lar han ha han fordi de ikke tror meg... masse tanker... blir så deppa av dette og lite sulten. ikke har bf betalt barnebidrag på et halvt år. jeg måtte ned på nav og kreve inn dette.
Anonym bruker Skrevet 30. august 2008 #3 Skrevet 30. august 2008 Det er IKKE meklerene som bestemmer hvordan samværet skal være. Det er du og BF. Dere skal bli enige, er meningen. Meklerene er der bare for å holde "tråden" i samtalen mellom dere, og å holde dere innen normalen. De støtter som regel litt den som har mest fornuft å komme med:) Ellers så er det bra at du har notert når BF har vært der på besøk:) Du kan foreslå samvær hos deg, slik at du tilbyr samvær, men samtidig har kontroll. Det du IKKE skal gjøre, er å nekte all form for samvær. Det er det eneste du skal tenke på. Dette fordi det kan slå negativt tilbake på deg, dersom BF går til retten.
Anonym bruker Skrevet 31. august 2008 #4 Skrevet 31. august 2008 Du trenger ikke og ta med deg mora di. Det vil virke litt rart i og med at meklingen er for deg og barnets far. Om ungen er så liten at den ikke skjønner noe kan di ta han med deg.
Anonym bruker Skrevet 1. september 2008 #5 Skrevet 1. september 2008 jo ta med mora de du!! hadde med barnepass på jenta mi, da var hun 6 mnd.. de små merker fort vist stemningen blir amper.. lykke til!!))))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå