Linerla Skrevet 30. august 2008 #1 Skrevet 30. august 2008 Hei, Jeg har bare spørsmål om det er flere som har lagt på seg når dere prøver. Jeg har vært litt sånn at jeg orker ikke stresse med å slanke meg/holde vekten når jeg skal prøve å bli gravid uansett. Nå har jeg lagt på meg 6 kilo siden januar..!!!! Flere??
-Lykkelig-med junispirer Skrevet 30. august 2008 #2 Skrevet 30. august 2008 Jepp, samme her. 6 kg siden des/jan. Har heller ikke trent like mye som tidligere, så mye av årsaken ligger nok der ja. Har også bestandig vært for tynn, så de kiloene jeg har fått er bare kledelig, så sånn sett gjør det jo ikke noe:), menrart hvordan vekta bar økte for hver gang jeg veide meg. Nå går jeg inn i 10pp, men håper vekta stopper her.
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 30. august 2008 #3 Skrevet 30. august 2008 Ja, dessverre har det skjedd her også. 3 kilo siden mai. Nå har jeg derimot funnet ut at dette ikke kan fortsette, det kan jo ta maaange måneder, så nå er jeg på streng diett. Har tatt av igjen 1,5 kilo nå, så da går det rette veien!
EndeligEndelig!! Skrevet 30. august 2008 #4 Skrevet 30. august 2008 Ja, har nok dessverre det jeg også ja.Jeg har lett for å tenke: "det er jo ikke så farlig nå, kan jo være at jeg er gravid" Men nå er det nok, kan ikke holde på sånn... Har gått opp 6 kg siden januar jeg også. Men nå har jeg skjerpet meg og faktisk gått ned nesten 2 kg på en måned!! Så nå skal jeg forsøke og fortsette å være flink, kan jo ta mange måneder til før det klaffer og da er det jo dumt å ha gått opp masse før man blir gravid!
melkekua™ Skrevet 30. august 2008 #5 Skrevet 30. august 2008 Jeg la på meg 4 kg mens jeg prøvde på andremann, men det var mere trøstespising siden det tok tid før spiren satt (satt i 13pp). Denne gangen skal jeg spise sunt for jeg vil ikke ha mange kg å ta av etter graviditeten.
Linerla Skrevet 30. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 30. august 2008 å kor godt det er å høre vi er flere. Blir liksom en del trøstespising når man får mensen som man aldri kommer seg helt ut av desverre, før neste mensen. hehehehe. I tillegg har jeg gått fra en fysisk jobb til en kontorjobb i vinter, så det er nok ikke så rart. hehehehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå