Gjest Skrevet 30. august 2008 #2 Skrevet 30. august 2008 Har endelig fått somlet meg til å lese Jan Guilou sin triologi om Arn og ble ferdig med "veien til Jerusalem" i dag, har de to andre igjen. Synes i hvertfall eneren var utrolig bra og gleder meg til resten :-)
Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 30. august 2008 #3 Skrevet 30. august 2008 Jeg leser :Vismannen Taita,av Wilbur Smith,jeg digger de bøkene:)
WASP Skrevet 30. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 30. august 2008 hehehehe...det er en katalog så det teller ikke her:-).... Har lyst å begynne å lese en god bok men vet ikke hva jeg skal kjøpe.
Piken på landet Skrevet 30. august 2008 #6 Skrevet 30. august 2008 Jeg har nettopp begynnt på "menn som hater kvinner" av Stieg Larson. Har ikke kommet skikkelig i gang enda, men liker foreløpig språket og skrivestilen ihvertfall.
Gjest Skrevet 30. august 2008 #7 Skrevet 30. august 2008 Den triologien til Stieg Larsson er utrolig spennende. Jeg var sur når jeg leste ut siste boka. Kan ikke gå i demonstrasjonstog for flere bøker heller, siden han er død....
Gjest Skrevet 30. august 2008 #9 Skrevet 30. august 2008 jeg leser Brida av paulo coelho, den er kjempe bra ) handler om hekser og alternative ting, men det elsker jeg!! har forresten lest alle hans bøker og de er alle veldig bra
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 30. august 2008 #10 Skrevet 30. august 2008 "de gales hus" ja jeg syns den er bra, men det syns jeg altid før slutten kommer bare Erlend Loe som klarer å gi meg følelsen av at jeg har gått i en sirkel og burde lese den en gang til. og dette er ikke en erlend loe bok. så jeg gruer meg litt, er på siste kapittel og vil ikke bli ferdig.. hehe
Gjest Skrevet 30. august 2008 #11 Skrevet 30. august 2008 Jeg leste ferdig Den femte kvinnen, av Henning Mankell i natt. I dag skal jeg luske meg ned i boden og hente meg en til Mankell bok (har nesten alle sammen og har lest de flere ganger før, jeg liker dem kjempegodt).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå