Gå til innhold

Ene puppen mye større enn...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...den andre! Er dette helt normalt? Har ikke oppdaget det før jeg fikk se i et 90 graders speil, er jo DEN forskjellen! Skjønner ikke hvordan jeg kan ha unngått å se det før...... Ikke særlig pent iallefall, en liten og en stor hengepupp....NICE ONE!!

Er dette noe som kan rettes opp tro?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du ammer eller har ammet retter det seg opp igjen.Har hatt ulike etter hvert barn lenge...men det retter seg etter hvert...for meg ca 1.5 år!

Skrevet

Nja, men jeg har jo ikke fått noen barn enda, er gravid nå. Men ikke begynt å få noe melk enda heller...

Skrevet

Lurer også på dette! Har akkuratt det samme, fikk det da jeg gikk gravid, og nå som jeg er ferdig og amme ser det nesten verre ut. Var faktisk mye mer vanskelig og amme med den puppen som hang, og babyen fikk bestandig feil sugetak i forhold til den andre. Så hengepuppen var sår og vond hele tiden, så den mer faste puppen ble "favoritten" om du sjønner.

Kan man få dette dekt? Evt brystheving og forminsking?

Hilsen ei som nesten godt kunne vært HI selv.

Skrevet

Mine har vært totalt ulike så lenge jeg kan huske, det er snakk om to cup-størrelser. Det synes ikke med BH på, men etter at to kjærester har kommentert dette, har jeg hatt et dårlig forhold til puppene mine. Nå er jeg en sånn som nekter å la meg operere, men kan jo tenkes at man kan legge inn saltvannsinnlegg av forskjellig størrelse i puppene, og rette det opp på den måten.

Skrevet

Pga at sønnen min ikke ville ta den venstre puppen,har den også blitt MYE mindre enn høyre! IKKE særlig pent akkurat,grøss og gru! Jeg trodde at det gikk tilbake av seg selv etter endt amming! Men nå ser jeg at det kan ta 1,5 år???Huff:/ Godt jeg har et stabilt forhold og en kjæreste som elsker meg uansett,hehe:)

Skrevet

Kan sikkert ordnes med operasjon, men det er ikke aktuelt for meg. Største problemet er å finne bh som passer. Har forskjell på to cup-størrelser, og har hatt det siden puppene var utvokst.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...