lille oscar + bebis Skrevet 30. august 2008 #1 Skrevet 30. august 2008 har dere blødninger med cerazette?? har hatt "mensen" en gang i begynnelsen når jeg begynnte.. men nå har jeg ikke hatt mensen på 3 mnd.....
Anonym bruker Skrevet 30. august 2008 #2 Skrevet 30. august 2008 jeg fikk også mensen en gang med en gang jeg startet med cerazette, det var også eneste gang. jeg gikk på den i 1 !/2 år. men vet om andre som har blødd omtrent konstant med den. så det er normalt at den kan utebli helt.
lille oscar + bebis Skrevet 30. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 30. august 2008 ok, vil ikke bli gravid igjen helt enda
toa med 2 jenter og spire:) Skrevet 30. august 2008 #4 Skrevet 30. august 2008 blødde to ganger kansje bitte grann på 4 år,men tippa det var bare å rense litt jeg da.de er bra ja,slippe blødningene,men du må huske å ta de til riktig tidspunkt!!!!ble gravid to ganger på dem jeg,så jeg får ikke gå på dem noe mer jeg nei.tok de bare om kvelden jeg da og tenkte ikke på noe tidspunkt jeg nei.
Anonym bruker Skrevet 30. august 2008 #5 Skrevet 30. august 2008 Hei. Gikk på dem i ett og et halvt år, og hadde da ingen blødninger. Ble gravid uka etter jeg slutta på de...
Gjest Skrevet 30. august 2008 #6 Skrevet 30. august 2008 Jeg begyndte på Cerazette fordi jeg var så lei av å blø...Alle hadde sagt at denne p-pillen var så nydelig for det stanset alt av blødninger så lenge du ville. VEL..... Jeg blødde hver dag,hele tiden i 2 måneder,3 timer å 2 min..NØYAKTIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jeg har aldri vært så sår å vond i hele mjtt liv. Jeg bare sluttet tvert å jeg sluttet å blø hele tiden å fikk mensen regelmessig etter dette. Så til advarsel..CERAZETTE ER NOE DRIT!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå