Gå til innhold

Vil gjerne høre hva dere mener......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 39+4 i dag.....da jeg var hos jordmor på tirsdag satte hun grad 3 på ødemer, men nå har beina og armene mine blitt enda værre (om det er mulig). Jeg er helt steinhard fra foten og opp til midt på låret, og det buler ut over alt. I tillegg har jeg 1-2+ på proteiner i urinen (hadde det hos jordmor også), men blodtrykket mitt er helt greit. Fordi blodtrykket mitt er helt greit så vil de ikke gjøre noe ift dette. Jeg fikk beskjed av jordmor om å ta kontakt med føden når som helst om jeg følte meg værre....og i natt har det vært ganske ille...det har verket så intenst i beina at jeg ikke får sove, har fryst over hele kroppen i natt, hodepine og kvalm....men vet ikke om dette kommer fordi jeg er så sliten og ikke har fått nok søvn, eller om det er noe alvorligere....samtidig faller jeg i blodprosent, og er nå nede på 8,3. Spiser jerntabletter, men det virker ikke som om kroppen tar det opp ordentlig (selv om jeg tar de sammen med c-vit).

Hadde endel mensmurringer i går kveld også...men det gav seg etter hvert utover natta. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre.....om jeg skal se det ann til mandag for da skal jeg til jordmor igjen, eller om jeg skal ta kontakt med føden i dag?? Hva syns dere??

Takknemlig for alle svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei:-)

Jeg syns du skal kontakte føden, spesielt siden du i tillegg er kvalm og har hodepine. Bedre å være på den sikre siden vet du:-)

Det blir nok baby på deg snart uansett da!! Er selv 40+1 i dag.....

Lykke til!!!

Skrevet

Heisann:)

Syns også du skal kontakte føden. Ikke bra for verken deg eller babyen at du skal være bekymra:)

Tror kanskje proteinen i urinen kan settes i sammenheng med ødemene dine. I utgangspunktet skal ikke protein klare å komme seg over i urinen fordi dette er relativt store molekyler, men ettersom du har mye ødemer kan de likevel bli presset over... Tror jeg:)

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...