82nina Skrevet 30. august 2008 #1 Skrevet 30. august 2008 ja endelig er det vår tur.. i mai blir vi forhåpentligvis foreldre!! testet positivt i dag.. er kvalm som et udyr så det er ganske sikkert ja.. hihi.. flere som skal ha mai baby her el?
manne86 Skrevet 30. august 2008 #2 Skrevet 30. august 2008 ja vi har termin i mai:)Veldig spennede tid nå frem til november, det er liksom føste milepel...
Vil Skrevet 31. august 2008 #3 Skrevet 31. august 2008 Gratulerer så mye! Jepp, mai her også. Jeg aner ikke akkurat når terminen er, ettersom jeg ble gravid rett etter å ha slutta på p-pillen uten å ha TR innimellom. Men tok en test forrige uke som var negativ, mens testen denne uka var positiv. Antar jeg er i 4 - 6 uke... hvor langt er du på vei?
happygilmore Skrevet 31. august 2008 #4 Skrevet 31. august 2008 Hei. Gratulerer! Jeg har også termin i mai. Født i 82 du, eller? Jeg også. Spennende dette... Formen bra?
82nina Skrevet 31. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 31. august 2008 jeg har termin 11 mai.. så er bare såvidt fire uker.. ,men er utrolig kvalm asså!! trodde ikke man var så dårlig i begynnelsen.. men jeg er jo egentlig så utrolig glad for det fordi det betyr jo at jeg er gravid da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå