kajfla Skrevet 30. august 2008 #1 Skrevet 30. august 2008 hva har man egentlig på babyen som er 1/2 rundt juletider.. er det vits å kjøpe dyr dress lissom... eller holder det med "billig" myke dresser som man kan kjøpe på kjedebutikker osv...? Ja kommer vel an på om babyen krabber osv...men det er jo begrensa hvor mye de beveger seg lissom.... noen som har peiling... hilsen førstegangs..hehe
camosilla Skrevet 30. august 2008 #2 Skrevet 30. august 2008 Ikke legg så mye penger i det. Jeg har kjøpt en hvit skjorte på halv pris jeg, som han skal ha til vanlige mørke bukser. Han er da nesten et år til jul. Blir så fiiiin atte:)
kajfla Skrevet 30. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 30. august 2008 sorry.. glemte å skrive at det yttertøy e mente
kajfla Skrevet 30. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 30. august 2008 anyone..? tenkte på åssen dress jeg skal kjøpe.. om det er vits å kjøpe dyr reima dress lissom, eller om jeg heller skal kjøpe det til neste høst/vinter...
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 30. august 2008 #5 Skrevet 30. august 2008 jeg hadde billig dress til sønnen min det året han fylte 1 år, siden jeg var hjemme med han, og vi gikk inn dersom han ble våt (noe som aldri skjedde da men..). Jeg kjøpte en billig en på cubus. Har arvet til jenta mi, men den er også en slik billlig, gidder ikke kjøpe dyr reima når de ikke går i barnehagen og/eller er mye ute. Jenta mi er 10 mnd til i desember.
Gjest mphs Skrevet 30. august 2008 #6 Skrevet 30. august 2008 Vi har brukt Name it dressene tre vintre på rad til første ungen. Trenger ikke kjøpe Reima for å holde de varme og tørre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå