Gå til innhold

Noen som har sett Mummitrolet på kino?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter her og lurer på om jeg skal ta med meg mini på kino og se Mummitroll-filmen. Noen som har sett den med en 3-åring?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har sett den med jenta vår på 4. Ble kjempeskuffet... Det er ikke en vanlig mummitroll-film, men en dukkefilm, med en forteller gjennom det hele, og andre stemmer/farger enn på de vanlige figurene. Jenta vår syntes den var rar, men hun synes den var ok. Jeg og sambo halvsov gennom filmen...

Skrevet

Hei

Så den på lørdag, sammen med min 4-åring. Han syntes den var hel grei, men i lengste laget.

Jeg er i utgangspunktet ikke begeistret for Mummitrollet, synes historiene er for sære og litt for innviklet for små barn. Denne syntes jeg var fryktelig! Dukkefilm som minner om noe som ble snekret sammen på 70-tallet.

Gå og se noe annet hvis ikke barnet ditt er ihuga Mummifan...

Skrevet

Ingen som svarte meg før det var for seint..hehe.... Vi gikk på lørdag og så...eller skulle se..denne sammen med to 3-åringer. Gutten min ble SUUPER skuffet.... lignet jo nesten ikke på mummitrollet..og ingen mummisang heller. Vi gikk etter 15 min!!! da hadde guttungen sittet like lenge og mast om at han ville gå!!

Jeg syns den var forferdelig dårlig!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...