Sola mi:) Skrevet 30. august 2008 #1 Skrevet 30. august 2008 Jeg trur nok lillejenta har snudd på seg/skiftet stilling, for bevegelsene er så annerledes enn tidligere i uka. Var til kontroll på mandag, da lå hun i hodeleie og jeg kjente bevegelser ut til sidene og spark opp mot ribbeina. det kan vel stemme... nå kjenner jeg nesten ikke spark,men bevegelser mer som en dump følelese "innover" nederst i magen.. kan det da stemme at hun ligger med føttene ned og sparker meg bak i ryggen og blæra? Kjenner jo bevegelser, men ikke de kraftige sparka... 30 fullgåtte uker, så er vel endel plass til å tumle på enda vil jeg tru.. noen med lignende erfaringer rundt bevegelser og evt leie?
lisasmurf med 2 herlige små Skrevet 30. august 2008 #2 Skrevet 30. august 2008 Jeg hadde det sånn tidligere denne uka. Har kjent ganske kraftige spark foran på magen en stund, men de ble plutselig borte. Men måtte bare enda oftere på do og det var noe bevegelse nedover og innover kanskje ja... jeg slo meg til ro med at tutta hadde snudd seg, og det hadde jeg nok rett i for i går var hun veeeldig aktiv igjen. Kjennes også ut som magen blir mer "sprengt" når jeg kjenner bevegelser godt, for da jeg nesten ikke kjente noe var magen mindre og det pressa ikke så utover.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå