Gå til innhold

"katten må jo passe inn med inventaret"

Anbefalte innlegg

Skrevet

en kamerat lurte på om hvorfor jeg valgte "maju" som er sort og hvit og ikke den andre som er orangsj og hvit. også sa jeg sånn halveis på tull "den må jo passe in med inventaret, ser du noe orangsj her?" og han syns det var en ekstremt forferdelig ting å si.

hva syns du?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hahaha

Det er bare du som kan finne på å si noe sånt noe:O)

Skrevet

Sånn er det jo bare, ikke sant?

;)

Hvorfor har du 86% bak navnet? Litt nyskjerrig...

Skrevet

hahaha, synes kommentarene dine er herlige! :D

Skrevet

hehe... du har kanskje et poeng der :-)

går alt bra med deg?

Skrevet

fordi jeg er 86% mamma ;) og far er 14% pappa.

jeg syns det er litt morro :-)

Skrevet

Alt er bra med meg, Flisa er på hytta hos mormor, mannen jobbe rog jeg koser meg hjemme - fortsatt i pysjen!

Jobber og sliter men koser oss masse.

Du da?

Skrevet

hehe. Du får det nå sagt!

Skrevet

Hehehe,syns den var bra jeg! :D Må da ha litt humor vel!

Men det er jo litt alvor i det og...kunne jo kræsja helt da,ille å få "vondt i øya" hver gang du så katta i kombinasjon med interiøret...

Hvor mange dager har pappa'n når han har 14% ? :o

Skrevet

sitter fortsatt i pysjen selv. småen går tur med hunden og søter, og pappaen hans kommer og henter han 11.. så da blir det en laaang dursj på meg.. hehe. før jeg må til legevakta og få noe betennelsesdempene for tanna,, hehe.. er sulten men det går nesten ikke an å spise... hehe.. teite meg som nekter og gå til tannlegen... hehe..

livet er egentlig ganske så bra, fått nett igjen, har barnefri i dag og allting. vurderer om jeg skal lage ostefondy til bare meg.. hihi.. ekstremt dyr middag til 1 person :-)

Skrevet

4 timer i uken og 1 natt vær 14 dag utgjør 14 %.

eller for å sette det i perspektiv 338 netter til meg og 26 til han i løpet av 1 år.

Skrevet

hehe syns d var en bra kommentar jeg:)jeg valgte oxo en helt svart katt istedefor en farget en hihi. å guud nå fikk jeg lyst på katt igjen.

Skrevet

hihi.. det anbefalles! den kom hit på tirsdag og er helt herlig! bare digger den! (men det var bare tull og kjøpe seng til den.. hehe.. for undertøyskoffen min er myyyye tryggere... hehe)

Skrevet

Med andre ord så smiler livet til snille jenter.

Lykke til på legevakten.

Skrevet

Har bare gubben godtatt d så. Han kan ikke fordra katter,men han er en særing da. De er jo så nusselige. ho katta likte klæskapet og hannkatta likte vasken på bade:) Er jo så kos vettu.

Blir vell bare fisken 3 åringen skal få til jul i huset hær:op

Skrevet

hehe... fisk...

jeg måtte også overtalle noen, han som eier leiligheten. altså faren min. og det gikk ved at jeg fikk småen til å si "jeg vil ha katte pus" også spurte jeg "hva skal den hete da?" "mjau" og alle lo.. hehe.. da smeltet bestefar sitt hjerte...hehe

kanskje du kan prøve på noe slikt?

Skrevet

jepp. men jeg trives jeg altså. det første året hadde vi 95% til meg og 5% til han.. så det går riktig vei.. hehe..

Skrevet

Hehehe... ikke verst det da ;)

Men som vi sier,er mye arbeid å være aleine med små,men vi får jo dobbelte gleden ;p klisjehjørnet i dag :D

Skrevet

hehe.. sant sant.. eller det som er enda bedre "vi slipper å dele også kan vi bestemme alt selv. mine ord er din lov" haha

Skrevet

hehe så søt da:O)

ja kansje jeg skal få 3 åringen til å si d,men han sier at han vill ha fisk han. Han er så streng og sær gubben min. Men rotwailer vil han ha. Makan t mannfolk.

Skrevet

rotwailer og fisk... hehe... og du vil ha katt... har dere et "elsk/hat" forhold? :P

han får hund og du får katt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...