AprilBaby;) Skrevet 30. august 2008 #1 Skrevet 30. august 2008 er i uke 10,og i går kveld når jeg var på do kom det en stripe friskt blod.Ikke vært noe mer etter det,men ble veldig bekymret så lenge det var frisk.Noen med samme erfaring?Har jeg grunn til å bekymre meg?(Hadde sex dagen før dette her,har hørt man kan blø etter det men da skjer det vel med en gang etter og ikke en dag??) Håper på svar.
gutteklubben grei Skrevet 30. august 2008 #2 Skrevet 30. august 2008 Samme skjedde med meg i uke 11, kom kanskje en spiseskje friskt blod og så hadde jeg brun utflod noen dager pågølgende. Ble kjemperedd men hadde ingen smerter. Da er det oftest ikke noe galt, bare overfølsomme simhinner kanskje. Jeg dro i alle fall til sjekk med alt var så bra så :-) Jeg holdt på slik i to tre måneder jeg, det ga seg for noen dager så kom det litt blod osv osv. Kjedelig men... Alt gikk helt fint, jeg fødte nesten helt på termin :-)
AprilBaby;) Skrevet 30. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 30. august 2008 takk for svar:) er bekymret men har heller ingen smerter så satser på at det går bra.Se ann litt på om det skjer noe mer,og dra til sjekk. Tusen takk for svar,lettet bekymringene mine litt=)
birma og tredjemann Skrevet 30. august 2008 #4 Skrevet 30. august 2008 Jeg fikk friskt blod på papiret på torsdag. Ikke mye, bare litt iblandet utfloden. Jeg fikk beskjed fra legen min at det mest sannsynlig ikke var noe å bekymre seg for men jeg skulle se det an til dagen etterpå. Var akkurat det samme da så ble sendt på ultralyd for å sjekke. UL viste ett lite foster som hadde sluttet å vokse i uke syv (trodde jeg var elleve uker på vei) Har fått beskjed om å vente helgen over for å se hva som skjer. Skal på sykehuset på tirsdag og ta utskraping om ikke alt er vekk til dess. Blør fortsatt bare pittelitt så ser ikke ut til at det kommer ut av seg selv. Før jeg fikk svar på hvordan det var godt leste jeg mange av trådene om dette tidligere og jeg tror jeg har vært blant de svært uheldige. Flertallet går det bra med. Håper det stemmer for deg ;-) Unner ingen å gå gjennom dette. Det er helt forferdlig!!! Håper jeg ikke har skremt deg med dette. Tror det er riktig som legen min sa at selv med små blødninger, går det bra i 95 prosent av tilfellene.
AprilBaby;) Skrevet 1. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 1. september 2008 var på ul idag og fikk se den lille røre på seg og hadde et bankene hjerte.veeeldig betryggene.Nå er jeg lykkelig=)
gutteklubben grei Skrevet 1. september 2008 #6 Skrevet 1. september 2008 Kjempeglad på dine vegner!!! Håper du slipper mer av dette, men nå vet du at det mest sannsynlig ikke er noe galt om det skjer igjen. Du har nok som meg bare følsomme slimhinner. Trøttsomt å ta fram bindene igjen, da, jeg hadde jo tenkt meg ni måneder uten det ;-) Heldigvis gjentok det seg ikke i neste svangerskap, har fått en frisk gutt til etter dette uten blødninger i svangerskapet :-)
AprilBaby;) Skrevet 1. september 2008 Forfatter #7 Skrevet 1. september 2008 Ja håper slipper mer men om det skjer så vet jeg at det kan skje uten at noe er galt.Men er jo litt slitsomt og stressende selvfølgelig.Er virkelig kjempeglad nå.Fikk med bilder og filmklipp som jeg ser masse på.hehe;) Er du gravid nå eller?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå