baby ventes 11 mars :) Skrevet 30. august 2008 #1 Skrevet 30. august 2008 jeg har perioder etter jeg ble gravid som jeg våkner hele tiden i løpet av natta,,, er det noen grunn til at det er sånn??? det er veldig slitsomt i lengden , blir jo helt rar i hodet.... noen gode råd???
lille H Skrevet 30. august 2008 #2 Skrevet 30. august 2008 Hei.. Jeg har ikke noen gode råd, men jeg skjønner hva du mener for jeg slitter med at jeg vokner mye om natten med mareritt. de handler alltid om barnet. Er ikke alltid lett å gå til jobb etter en slik natt.
fnat Skrevet 30. august 2008 #3 Skrevet 30. august 2008 Jeg har det også sånn Det er helt vanlig, faktisk også en måte for kroppen å forbrede deg på nattevåk etter fødsel.. kroppen er ganske fantastisk sånn! Prøv å legg deg nedpå på dagtid når du har kjangs til det for å ta igjen litt søvn.. Det kommer nok litt i perioder frem til fødsel!
HH72 Skrevet 30. august 2008 #4 Skrevet 30. august 2008 Slitsomt, ja. Jeg våkner mange ganger pga tissing etc, men ca kl 03-04 HVER natt våkner jeg og er lys våken, ikke sjans til å sovne igjen før utpå morgenkvisten, men da er det for seint, skal jo på jobb. Trodde akupunktur hjalp en periode, men nå er det like ille igjen. Fortsetter det sånn, må jeg rett og slett be om sykmelding. Har ingen gode råd utover å sove litt midt på dagen hvis mulig(får det ikke til selv, unntatt når jeg har fri).
Lykkepålandet Skrevet 30. august 2008 #5 Skrevet 30. august 2008 Jeg har det sånn selv. Enten er det mareritt eller så må jeg på do. Våkner vel en 2-3 ganger hver natt. Får ikke alltid sove igjen hvis det er tidlig på morgenen jeg våkner. Er også helt utslitt av det. Vil ikke be om sykemelding for det heller. Men sitter jo som en zombie og får ikke med meg en ting på jobb. Så hadde vel vært greit å tatt det med ro noen dager. Irriterende at det skjer i helgene også. Men som du over her sier så er det vel for å forberede oss:)
Maya_1 Skrevet 30. august 2008 #6 Skrevet 30. august 2008 Samme her. Oppe 2-3 ganger om natten, og blitt mange netter med bare et par timer søvn i det siste..hehe. Også hørt det er kroppen som venner seg til å våkne for babyen, så man får bare venne seg til det Sykemelding for dette? nei det syns jeg er litt drøyt
Lille&Jeg + Bøllefrø :) Skrevet 30. august 2008 #7 Skrevet 30. august 2008 Japp, er egentli kjeeeeeempre trøtt når jeg legger meg, men får jeg sove? neida... Og når jeg endelig sovner så våkner jeg sikkert en gang i timen, før jeg til morran sovner av utmattelse!! Hjelper ikke å sove på dagen, da sover jeg bare enda dårligere om natta! så her går jeg, trøtt, svimmel og kvalm, men tulla sparker masse - så får trøste meg med at vi har ei prinsesse i vente, og bare venne meg til at nå er det hun som bestemmer framover
Venter gutt i Mars 09 =) Skrevet 31. august 2008 #8 Skrevet 31. august 2008 Har det sånn jeg også... hatt det slik i 8 uker, ganske lei. ligger å vrir meg å klarer ikke å sove skikkelig gjennom hele natta. sover ikke noe etter jobb, er redd for å ikke sove bra om natten da. sovner vel i 8-9 tiden hver kveld. er alltid trøtt å kvalmen, syns synd på typen min... men han er så forståelsesfull heldigvis:D Er vel slik som noen sier, at kroppen forbereder seg til nattevåke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå