baby ventes 11 mars :) Skrevet 30. august 2008 #1 Skrevet 30. august 2008 legen sa det var veldig lavt, men ga meg ingen gode råd. jeg er konstant trøtt og sliten, men skal nok overleve det så lenge det ikke det kan skade på noen måte. noen som vet om noe som kan hjelpe da ???
Plutselig_gravid Skrevet 30. august 2008 #2 Skrevet 30. august 2008 Jeg også. Ganske trøtt og sliten om dagen ja...Og en del nesten besvimelser. Hadde også veldig lavt blodtrykk i mitt første svangerskap. Hehe, jeg har fått dilla på lakris - det skal visst øke blodtrykket litt:) Ellers har jeg ingen gode råd til deg. Jeg fikk beskjed av legen min at det kan være en bra ting å ha lavt blodtrykk i svangerskapet, da blodtrykket ofte øker en del når det nærmer seg fødsel og slike ting. I mitt første svamgerslap hadde jeg som sagt også veldig lavt blodtrykk, men de siste 2 mnd var det normalt og jeg ble superopplagt igjen. Satser på at det skjer denne gangen også.
Cilimed nr5 i magen Skrevet 30. august 2008 #3 Skrevet 30. august 2008 Jeg har og lavt blodtrykk, leste at kaffe kunne hjelpe, så jeg drikker en kopp eller to pr dag nå, og føler meg bedre! Drikker ikke kaffe til vanlig jeg da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå