*mamma til prinsesse vil ikke* Skrevet 30. august 2008 #1 Skrevet 30. august 2008 var dere veldig øm i brystene den første tiden? Jeg er så øm. Bruker ikke å være sånn. Og klarer ikke å huske om jeg var så øm da jeg ble gravid med prinsesse vil ikke.
Totentrollet ♥♥♥ Skrevet 30. august 2008 #2 Skrevet 30. august 2008 Jeg er ikke gravid enda, men da jeg gikk med vesla var jeg veldig øm. Faktisk så gjorde det drit vondt! Kunne ikke klemme barnefaren, og orket ikke å bare ha t-shorte(ikke bh under), for da ble det så ømt og sårt når t-shorta beveget seg.
*mamma til prinsesse vil ikke* Skrevet 30. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 30. august 2008 jeg er ikke fult så øm. Men det varierer litt fra dag til dag. Er bare fem dager siden EL, så ingen vits å teste enda. Forrige mens var ikke helt som vanlig, så jeg begynner faktisk å lure på at jeg kan være noen uker på vei. Sist hadde jeg vanlig mens etter at jeg var blitt gravid. Første termin ble nemlig regnet etter første dag, siste mens. Da jeg kom på UL ble terminen justert med tre uker. Hvor tidlig kjenner man dette tegnet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå