Anonym bruker Skrevet 30. august 2008 #1 Skrevet 30. august 2008 Noen flere her som vokser overleppa? Jeg har noen spørsmål. Jeg har både gjort dette hos hudpleier og hjemme, og hver gang får jeg masse små kviser der det har vært hår. Blir jo nesten mindre pent enn om jeg hadde hatt hår der. Noen som vet om bedre metode til å fjerne "barten" og som har prøvd voks og sliter med det samme? Er dette med kvisene noe som går over når huden blir vandt til å vokse? Det er virkelig ikke noe pent! Hørte at det hadde kommet en ny metode med "sandpapir" lignende plate som fjerner alt hår og død hud, noen som har prøvd dette?
Anonym bruker Skrevet 30. august 2008 #2 Skrevet 30. august 2008 Har samme problem som deg... Jeg provde laser men det funket ikke fordi jeg har saa lyse haar. Men ja, de kvisene er nesten verre enn aa ha haar der! Saa hvis noen har raad til deg blir jeg veldig glad jeg og : )
Anonym bruker Skrevet 30. august 2008 #3 Skrevet 30. august 2008 Hvis dere stiller dette spm. på PCOS-debatten vil jeg tro dere får svar.... Der er det mange som sliter med akkurat dette....
Anonym bruker Skrevet 30. august 2008 #4 Skrevet 30. august 2008 Hva er PCOS-debatten? Jeg har vokset både hjemme og hos hudpleier, men har ikke opplevd å få disse kvisene. Jeg bruker en avkjølende, hårveksthemmende krem fra Kalo. Kanskje noe slikt kan hjelpe dere?
Matitt ,Mini, og Ny Mage:) Skrevet 30. august 2008 #5 Skrevet 30. august 2008 ja de sandpapir-tingene, Hair Off heter de:) jeg brukte dem da jeg bodde i London, nå har de også kommet til Norge ser jeg. De hadde dem på Vita. De fungerer ganske bra, men man må være obs på hvordan man bruker dem, hvis ikke kan man få ganske sår hud. Les bruksanvisningen nøye
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå