Gå til innhold

Andre som har en hard natt bak seg????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet det er mange som sliter mye med nattesøvnen til ungene....så jeg er vel egentlig ganske bortskjemt. Stort sett sover ungene mine gjennom hele natten...kanskje innom prinsen 1 gang med smokken og jenta har ofte mareritt 1 gang...

Men i natt kom jenta på 5 inn til oss-der lå hun og vrei seg og klynka og smågrein store deler av tiden. Drømte nok...men måtte klappe og hysje på hun. Kl 4 var gutten på 2 våken og klar for å leke.... Jeg sa det var natt og la han ned...han ropte og jeg inn igjen...slik holdt vi på til halv 6. Så våkna han igjen kvart på 7 :( Håpte han skulle sove litt lenger etter en slik natt-men nei. Oppi alt hadde jeg slik hueverk at jeg måtte ta migrenetablett i natt-gjorde ikke akkurat at jeg ble i bedre humør... Sendte samboeren og inn et par ganger-men han sover så tungt at det er mer stress å vekke han enn å gå inn til ungen ;)

Ja ja-satser på bedre natt i natt!!!!! Fint vær er det ute og alt-så skal nok bli en fin dag likevel. he he-bare en litt tung start :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tung start her også!

Yngste våknet 5.15 i morges og da var det tydeligvis morgen. Sendte henne ut på stua foran tv`n med druer og my little pony på dvd. Men likevell har hun kommet inn hver gang jeg har holdt på å sovne for å spørre om noe, ligge ved siden av meg e.l. Kl 7 stod eldste opp, og etter det har de bare kranglet! Ikke mye moro nei!

Her øser det ned ute, så har ikke finvær å glede meg over heller!

Skrevet

Det er det som er plagsomt...har og prøvd å slappe av på sofaen. Men så fort øynene mine glipper igjen-merker ungene det og finner på noe å spørre om :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...