Gå til innhold

Hva skal dere finne på i dag da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal på loppis i dag;-)

Syns det er så moro å gå på leting etter små 'skatter'.har gjort mange bra kjøp.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det hørtes morsomt ut å gå på loppis. Men i dag blir det full fart med å lage mat, kaker og bordoppsatser og punte border for 36 personer her hjemme.

Skal nemlig ha barnedåp i morgen:-)

Skrevet

Slappe av =D Endelig er eksamenene over, og skulen starter neste mandag. Eg veit nesten ikkje kva eg skal gjer med all fritida mi. Kan hende eg tar ungen og bikkja med i skogen og så i parken. Eg skal først vaske huset sjølv, for første gang på over eit år. Må få ringt vaskehjelpa snart.

Skrevet

Høres deilig ut med vaskehjelp;-) *drømme*

Skrevet

Det er skikkelig luksus. Kvar fredag kjem eg heim til nyvaska hus. Og dei gjer godt arbeid, dei tar til og med ut bøkene i hylla og vasker bak dei. Utrulig deilig. =)

Skrevet

Hva betaler du for noe sånt da,og hvor mange timer betaler du for?

Hadde vært deilig å slippe å ta det selv etter ei lang uke på jobb;-)

Skrevet

Pusse og lakke tripp-trappen til TL! Den har stått her med en plan om å bli oppusset siden jeg kjøpte den billig på finn.no, en gyselig grønn farge med maling som rant tydeligvis mye før den tørka. FOR 2 ÅR SIDEN!! :o

I helga skjer det endelig hehehe :D

Skrevet

vi skal ned og kose oss i byen, se på den nye operaen og sånn :o)

i morgen skal vi på båttur :o)

Skrevet

Vi skal til fotografen med lille som ble 1 år denne uka! =)

Etterpå skal vi i familiebesøk =) Hele familien møtes hver lørdag formiddag, kjempekoslig :)

I kveld må vi rydde og ordne, skal ha barneselskap i morgen.. Vips var hele helgen over!

Skrevet

vurderer loppis, har egentlig en million ting å gjøre, men ungen har sikkert behov for å komme en tur ut av huset

Skrevet

Vi skal ut å kjøpe dåpsgave og en bursdagsgave:)

Skal i dåp i morgen og trenger noe å ha på meg så det må vi også lete etter:) Så blir det sikkert en liten kafètur og litt slikt også:)

Skrevet

Jeg har lest litt bok og bakt sjokoladekake. Når manne og unger kommer hjem skal vi lage marsipankake og iskake også (bursdagsfeiring i morgen) og så skal jeg ta ungene med opp til en venninne slik at mannen kan shine huset. Regner med det blir en avslappende kveld med en film eller god bok :-)

Skrevet

Jeg skal til Amsterdam...vi skal på Madonna konsert...gleder meg!!!

Skrevet

I dag gjør vi som vi ofte gjør på lørdager - laang frokost med kaffe og aviser, gjør litt husarbeid og så rusler vi inn til byen, går på kafe og treffer venner, både store og små. I ettermiddag besøker vi farmor og farfar, de har satt opp lekestue og storesøster leker kjempekjekt der med søskenbarna sine. Det er utrolig kjekt med lørdag!!

Skrevet

Junior og jeg skal i bursdag til jenta til venninna mi =)

Skrevet

Skal vaske ferdig resten av huset(tok noe i går da) skal bake boller vaske tøy. Da til byen og finne dåpsgave og handle noe mat. Så skal jeg bake kake og vaske klær før vi skal i dåp i morgen. Og så håper jeg vi skal slappe av med en film etterpå:)

Jeg er egentlig såpass sliten etter denne uken at jeg synes det er nok mtp at det er dåp i morgen.

Kanskje på tide at jeg får ut fingeren nå.....

Skrevet

Vi skal bare en tur på senteret i dag og handle,senere kommer en venninne på middag og vin:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...