DevilDoll © Skrevet 30. august 2008 #1 Skrevet 30. august 2008 Vi skal på loppis i dag;-) Syns det er så moro å gå på leting etter små 'skatter'.har gjort mange bra kjøp.
polarn & pyrene Skrevet 30. august 2008 #2 Skrevet 30. august 2008 Det hørtes morsomt ut å gå på loppis. Men i dag blir det full fart med å lage mat, kaker og bordoppsatser og punte border for 36 personer her hjemme. Skal nemlig ha barnedåp i morgen:-)
hit og dit Skrevet 30. august 2008 #3 Skrevet 30. august 2008 Slappe av =D Endelig er eksamenene over, og skulen starter neste mandag. Eg veit nesten ikkje kva eg skal gjer med all fritida mi. Kan hende eg tar ungen og bikkja med i skogen og så i parken. Eg skal først vaske huset sjølv, for første gang på over eit år. Må få ringt vaskehjelpa snart.
DevilDoll © Skrevet 30. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 30. august 2008 Høres deilig ut med vaskehjelp;-) *drømme*
hit og dit Skrevet 30. august 2008 #5 Skrevet 30. august 2008 Det er skikkelig luksus. Kvar fredag kjem eg heim til nyvaska hus. Og dei gjer godt arbeid, dei tar til og med ut bøkene i hylla og vasker bak dei. Utrulig deilig. =)
DevilDoll © Skrevet 30. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 30. august 2008 Hva betaler du for noe sånt da,og hvor mange timer betaler du for? Hadde vært deilig å slippe å ta det selv etter ei lang uke på jobb;-)
WP-TLogPeanut Skrevet 30. august 2008 #7 Skrevet 30. august 2008 Pusse og lakke tripp-trappen til TL! Den har stått her med en plan om å bli oppusset siden jeg kjøpte den billig på finn.no, en gyselig grønn farge med maling som rant tydeligvis mye før den tørka. FOR 2 ÅR SIDEN!! I helga skjer det endelig hehehe
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 30. august 2008 #8 Skrevet 30. august 2008 vi skal ned og kose oss i byen, se på den nye operaen og sånn ) i morgen skal vi på båttur )
Gjest Skrevet 30. august 2008 #10 Skrevet 30. august 2008 SLAPPE AV!!! Gjøre minst mulig. Er sliten etter uka....
~Milly~ Skrevet 30. august 2008 #11 Skrevet 30. august 2008 Vi skal til fotografen med lille som ble 1 år denne uka! =) Etterpå skal vi i familiebesøk =) Hele familien møtes hver lørdag formiddag, kjempekoslig I kveld må vi rydde og ordne, skal ha barneselskap i morgen.. Vips var hele helgen over!
Dollywood Skrevet 30. august 2008 #12 Skrevet 30. august 2008 vurderer loppis, har egentlig en million ting å gjøre, men ungen har sikkert behov for å komme en tur ut av huset
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 30. august 2008 #13 Skrevet 30. august 2008 Vi skal ut å kjøpe dåpsgave og en bursdagsgave:) Skal i dåp i morgen og trenger noe å ha på meg så det må vi også lete etter:) Så blir det sikkert en liten kafètur og litt slikt også
Gjest Skrevet 30. august 2008 #14 Skrevet 30. august 2008 Jeg har lest litt bok og bakt sjokoladekake. Når manne og unger kommer hjem skal vi lage marsipankake og iskake også (bursdagsfeiring i morgen) og så skal jeg ta ungene med opp til en venninne slik at mannen kan shine huset. Regner med det blir en avslappende kveld med en film eller god bok :-)
Norwegian by injection Skrevet 30. august 2008 #15 Skrevet 30. august 2008 Jeg skal til Amsterdam...vi skal på Madonna konsert...gleder meg!!!
Mollybegolly Skrevet 30. august 2008 #16 Skrevet 30. august 2008 I dag gjør vi som vi ofte gjør på lørdager - laang frokost med kaffe og aviser, gjør litt husarbeid og så rusler vi inn til byen, går på kafe og treffer venner, både store og små. I ettermiddag besøker vi farmor og farfar, de har satt opp lekestue og storesøster leker kjempekjekt der med søskenbarna sine. Det er utrolig kjekt med lørdag!!
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 30. august 2008 #18 Skrevet 30. august 2008 Junior og jeg skal i bursdag til jenta til venninna mi =)
Dailis Skrevet 30. august 2008 #19 Skrevet 30. august 2008 Skal vaske ferdig resten av huset(tok noe i går da) skal bake boller vaske tøy. Da til byen og finne dåpsgave og handle noe mat. Så skal jeg bake kake og vaske klær før vi skal i dåp i morgen. Og så håper jeg vi skal slappe av med en film etterpå Jeg er egentlig såpass sliten etter denne uken at jeg synes det er nok mtp at det er dåp i morgen. Kanskje på tide at jeg får ut fingeren nå.....
Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 30. august 2008 #20 Skrevet 30. august 2008 Vi skal bare en tur på senteret i dag og handle,senere kommer en venninne på middag og vin:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå