mamman te marcus04 og vilde06 Skrevet 30. august 2008 #1 Skrevet 30. august 2008 Er ikke så lenge siden jeg startet med linser.. igår skulle jeg linesene ut og da fikk jeg det til bare på det ene øyet.Har prøvd alt mulig for å få ut linsa på det andre øyet.virker som om linsa er bort vekk..Kan jo ha falt ut når jeg har klødd meg i øyet. hvem vet?? Det som er at nå er øyet rødt og hovent og gjør vondt. Kan det være for at jeg har tatt på øyet masse og at det er på en måte derfor det er irrritert??? Noen som kan hjelpe meg her.Vurderer faktisk å dra på legevakta senere for å sjekke at det ikke er noe innpå øyet ps: Har aldri vært noe problem for meg å ta ut en lisne før
Bring_it_on!!:)) Skrevet 30. august 2008 #2 Skrevet 30. august 2008 Men merker du ikke om linsen på det ene øyet fortsatt sitter inne?? Jeg ville dratt ned til en optiker for og se om han kan se inni øyet.., og ikke bruk linser igjen før du har sjekket øyet enten hos optiker eller lege,,, Det kan være flere ting som gjør det.. Det kan være at linsene ikke er bra nok tilpasset dine øyne.. ( formingen er feil) , linstypen er feil for dine øyne.. Eller det kan være at noe har ligget innenfor linsen og irritert så du har fått en innfekjson i øyet.. Men uansett med slike reaksjoner etter linsebruk skal man slutte med de til det har blitt sjekket opp.. =)
mamman te marcus04 og vilde06 Skrevet 30. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 30. august 2008 Virker som om det er noe der men når jeg tar på øyet for å sjekke så beveger det seg ikke sånn som det pleier når det sitter en linse der. så da kan det jo hende at den ikke der Drar til doktorn etter jobb og sjekker,orker ikke å gå sånn her og være i tvil. takk for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå