Fru_HK Skrevet 30. august 2008 #1 Skrevet 30. august 2008 Nå har jeg nettopp tissa på pinnen som viste kryss (yeey, gratulerer til meg!). Men etter at jeg fortalte dette til mannen (som ville feire hele greia med en hyrdestund) - hadde jeg brun utflod da jeg gikk på do. "Ikke igjen.." .. er det første jeg tenker, men.. (3+4)
Linn...*Førstegangs* Skrevet 30. august 2008 #2 Skrevet 30. august 2008 Hei du! Uff, jeg skjønner at du er bekymret når du har mistet før! Jeg blør også etter samleie, og det trenger ikke bety at det er noe galt. Vet du om du har en tilbakelent livmor? Legen min sa at dette kunne være årsaken til mine støtsmerter og blødninger etter samleie. Men hvis du er veldig bekymret så kan du jo ringe legen din, hun beroliget ihvertfall meg veldig! Lykke til!
Fru_HK Skrevet 30. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 30. august 2008 Syns bare det var rart at jeg blødde så tidlig?.. Har ikke hørt noe om tilbakelent livmor heller (de sa iallefall ingenting sist, regner ikke med det er noe som skjer sånn plutselig) :/. Jeg venter en uke og to, og har jeg ingen symptomer da så ringer jeg legen!
Heldig mamma til ♥to gutter♥ Skrevet 30. august 2008 #4 Skrevet 30. august 2008 Gratulerer så mye med positiv test!!!! Vi er nesten i samme båt, men jeg har ikke opplevd MA før. Skjønner hvordan du føler det. Jeg er i uke 3+6 og har hatt brunlig utflod av og på siste 5 dager (ikke i dag). Men etter det jeg har skjønt, er dette helt vanlig og egentlig ikke noe å bekymtre seg over hvis det ikke blør mer eller oppstår sterke smerter. Og det å blø etter samleie er veldig vanlig under graviditet pga skjøre og mer vaskulariserte slimhinner (jeg har ikke turt å hoppe i høyet siden jeg allerede blør litt). Klarer ikke å slappe helt av selv før jeg kommer godt over IKM og slutter helt å blø. Tar meg en tur til legen til uka hvis det vedvarer. Ønsker deg lykke til og krysser fingrene for at det går bra for oss begge :-) (Vi må jo ha termin omtrent samtidig? Jeg har 13.05.)
Tvillinger feb.09,nr.3 juni 10 Skrevet 30. august 2008 #5 Skrevet 30. august 2008 Hei. Gratulerer!! Kjenner den følelsen av og endelig bli gravid igjen etter en MA. Jeg hadde en MA i slutten av nov. Nå er jeg 12+5 med tvillinger. Jeg hadde en liten blødning for 2 uker siden og var livredd, det var akk sånn jeg oppdaget MA`en... Men på ul var begge to i full aktivitet. Legen sa det mest sanns var en hinneblødning i og med at det ikke var etter sex. Lykke til, prøv å tenk positivt. (Vet det er vanskelig...)
Fru_HK Skrevet 31. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 31. august 2008 Ja, det stemmer! Jeg er litt usikker på mensstart, men etter å ha bladd igjennom boka mi ser det ut til at vi har term samme dato (bryllupsdagen vår, doh)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå