Mayken Skrevet 30. august 2008 #1 Skrevet 30. august 2008 Trodde ikke det fantes champagne-saft lengre, men så har GØY bare skiftet navn på herligheten:) Så nå kan det se ut til at jeg endelig kan klare å få i meg nok væske på egenhånd. Var champagne-saft som ble reddningen sist svangerskap også. Nå slipper jeg å drikke så mye villa farris, blir jo litt dårlig av all kullsyren også. Så nå håper jeg at jeg slipper flere sykehusinnleggelser før kvalmen gir seg. (håper i hvertfall den har tenkt å gi seg.)
mini nr to på vei Skrevet 30. august 2008 #2 Skrevet 30. august 2008 Hei hei!! SÅ bra da Håper det virker da Litt morsomt...for det KNYTER seg i halsen bare jeg leser om den saften..hehe...Eneste saften jeg egentlig liker,men nå klarer jeg ikke tanken på den!! Her går det i vann vann vann vann...og bittelitt juice. LYKKE LYKKE TIL!!!
Mayken Skrevet 30. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 30. august 2008 Jeg klarer ikke vann, og begynte å gå tom for ideer nå, og så fant jeg den endelig:) Husker jeg drakk den forrige svangerskap også og aldri ellers..hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå