Mayken Skrevet 30. august 2008 #1 Skrevet 30. august 2008 Trodde ikke det fantes champagne-saft lengre, men så har GØY bare skiftet navn på herligheten:) Så nå kan det se ut til at jeg endelig kan klare å få i meg nok væske på egenhånd. Var champagne-saft som ble reddningen sist svangerskap også. Nå slipper jeg å drikke så mye villa farris, blir jo litt dårlig av all kullsyren også. Så nå håper jeg at jeg slipper flere sykehusinnleggelser før kvalmen gir seg. (håper i hvertfall den har tenkt å gi seg.)
Elisa ♥2 barnsmor♥ Skrevet 30. august 2008 #2 Skrevet 30. august 2008 Så bra! Den gir seg vet du! Hva er det egentlig med Villa Farris og gravide? Jeg er og helt hekta på den, og hører flere andre her som er og... God bedring!
Mayken Skrevet 30. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 30. august 2008 Takk for det. Håper at kvalmen synger på siste værset nå, men tørr ikke tro noe som helst før det virkelig er over. Er jo bare 13+4, den kan vare lenge ennå.
enja Skrevet 30. august 2008 #4 Skrevet 30. august 2008 åh.. finnes det.. ? har lett etter det jeg også.. hva heter den nå da?
birrisj05.02.09 Skrevet 30. august 2008 #5 Skrevet 30. august 2008 Åh, champagnesaft drikker jeg også mye Den fra Gøy heter "fruktfest". Men sjekk navnet, for det er to forskjellige typer med nesten helt lik farge, lett å ta feil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå